Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Νίκος Καράς ΣΩΟΥ


Κάθε Δευτέρα & Τρίτη 5-7 μμ
και Σάββατο 8-10 μμ



Ακούστε μουσική καί τραγούδια πού εσείς
αγαπήσατε, αγαπάτε, αλλά καί θα αγαπήσετε.
Συνεντεύξεις. Κουβεντούλα με τούς Ακροατές.
Ανέκδοτα καί Παράξενα Άρθρα
από όλο τον Κόσμο καί πολλά άλλα...
ΓΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ
718-707-3120 (21-22-23-24-25)

Θίασος του Νίκου Καρρά

http://www.thiasos.us/THENIKOSKARASSHOW6.htm









ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βρε συ, Κατερίνα μας!!!!!!!!!!!! τί χαρά μα και τί έκπληξη για το Νίκο!
Απόψε είμαστε μαζί στους Αθηναίους, ναι, άργησε, ήταν σίγουρα η βραδυνή ώρα του... μα ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ!
και το έμαθα μέσω εσένα!
...κι έρριξε ένα χορό απόψε με το Δημήτρη μου!!!
Ξέρεις, είναι ψηλό παιδί, κι άπλωνε τα χέρια λες και θα έφταναν στο ...ταβάνι του "Τέρρας οφ δε Παρκ" -όπως λέγεται το μέρος, εκεί!
-κι όπως τον ακούς να γελάει έτσι αυθόρμητα, κυριολεκτικά μέσα από τη καρδιά του... είναι να τον χαίρεσαι!
(τον ακούω τώρα... και γελώ με τ΄ανακατεμένα ελληνικά- αγγλικά του... είναι χάρμα)
Να είσαι καλά, μάτια μου, και σ¨ευχαριστώ που ανακάλυψες εσύ, τόσο μακριά το Νικο μας...!!!
Σίγουρα θα εντοπίσω πως να τον ακούμε εδώ...
Σε φιλώ, καλημερα σου, Υιώτα, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, κι εγώ την έχασα την εκπομπή του χθες, έχω κι εγώ τα δικά μου, μα όταν πέτυχα ξημερώματα την σελίδα του, τρελάθηκα! Είναι πολύ ταλαντούχος ο άνθρωπος σε όλα του! Και ΠΟΛΥ ΕΛΛΗΝΑΣ!
Να είναι καλά και να έχει επιτυχίες σε ότι κάνει, γιατί του αξίζει!
Πάνω πάνω στη σελίδα μου, έχω το λινγκ του σταθμού. Άλλη στιγμή θα το βάλω και σε σένα και θα σου εξηγήσω τι θα κάνεις. Όκευ;
Άντε και θα σου κάνω αφιερώσεις!
Φιλιά πολλά! Καλή υπόλοιπη Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Κατερίνα μου,
...αύριο, θα τον πάρω στο τηλέφωνο, να του τα πω όλα...
Πήγαινε και στην Αστοριανή, κατάφερα να βάλω κάτι... το εδώ Ιντερνέτ, όλο κόλπα μας κάνει...
ίσως να θέλουν να μας βάλουν ...μηνιάτικο...
ΥΓ.:
κάπου έχω βιβλίο απο παλιά του Μπαζιάνα, μου άρεσε από τότε η ποίησή του...

Όσο για τα κυκλάμινα του Στράτου,
σχέτη ομορφιά!

Σε... μάλλον σας φιλώ, 1.41!!! νύχτα!
Φιλιά νυσταγμένα,
Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

Ξενύχτισσά μου, εσύ! Απόψε έχει εκπομπή ο φίλος μας! Τι θα του πεις; Του έκανα λίνγκ την ανάρτηση. Θα την δει.
Τον Μπαζιάνα τον εκτιμάω για ειδικούς λόγους, Γιώτα μου και στεναχωρέθηκα που δεν πήρα είδηση την εκδήλωση νωρίτερα. Δεν ήξερα ότι έχει γράψει και ποιήματα!Είναι πολύ σοφός άνθρωπος. Εύχομαι να είναι καλά και να γράφει και να διορθώνει, γιατί συχνά πυκνά βλέπω άρθρα του που εξηγεί την Ελληνική γλώσσα, που τόσο άτσαλα η εξέλιξη... τη ποδοπάτησε.
Δηλαδή, 17-19μ.μ. ώρα εκεί, θα με ξενυχτήσει ο φίλος μας απόψε;Μάλλον σε βιντεάκι πάλι θα τον δω. Θα δείξει. Αναλόγως τα κότσια, Γιώτα μου! Φιλάκια!