Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2010

Τα λόγια είναι περιττά...



Αν δεν γράψεις κάτι στην ώρα του... καλύτερα να τ' αφήσεις!
Μόνο ο Στράτος θα το σκεφτότανε αυτό! Κανένας άλλος!
Ο τελευταίος των "ρομαντικών"! Του το ξαναείπα.
Σκέφτηκε το αρχείο μου!
... Κάτι το οποίο κι εγώ ακόμα, το είχα ξεχάσει...


Το εμπιστεύτηκα εδώ και χρόνια στον υπολογιστή και στο ίντερνετ, στον "αέρα", Στράτο μου!Ότι μείνει!
Μάλλον το κατάλαβες, γι' αυτό το έστειλες!
Το είχα εκτυπώσει στο βιλιοπωλείο, Στράτο μου! Μην ανησυχείς! Κάτι τέτοια, δεν είναι και πολλά... Τα ΚΡΑΤΑΩ!

"Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" από "βάθος", Στράτο μου! Κι αυτό θα πει: από "Ψυχή"! Όχι καρδιά, γιατί αυτή αρρωσταίνει, σαπίζει, ενώ η ψυχή... ΠΕΤΑΕΙ!
Μα, να μπεις σε τέτοιον κόπο;
Για μένα;
Αν ήξερες πόσο καιρό αναβάλλω το να πάω στο ταχυδρομείο, τότε μόνο θα καταλάβαινες πόσο έχω εκτιμήσει την κίνησή σου αυτή!

ΝΑ ΕΙΣΑΙ, ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, φίλε μου, εσύ και η οικογένειά σου!
ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ, ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ, κ.λ.π. (Γνωστά. Τα ξέρεις!)

Και πού είσαι;
Να παραμείνεις ρομαντικός! Μην αλλάξεις!ΠΟΤΕ!