Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Το πάρτυ των παιδιών

Κατερίνα Δεστάπα

Τοποθεσία:Bo cafe-bar στη Κουμουνδούρου
Ώρα:Κυριακή, 10 Οκτωβρίου 2010 8:00 μ.μ.
Πριν από 12 λεπτά · · · Κοινοποίηση


Τα παιδιά έχουν πάρτυ! Μαζευτείτε ... να χορέψουμε! Κι αν σπάσουμε κανένα κόκαλο... εμείς οι μεγάλοι...
Ε, θα προσέχουμε! Σιγά, σιγά! Θα χορέψουμε μόνο, μπλουζ! Να θυμηθούμε και τα νειάτα μας!

Το Φρανσουάζ, ας πούμε!



και το περσινό...



Κι αυτό, που ήταν απ' τα πρώτα μου βιντεάκια,που μου το έκανε ο Μιχάλης και τρελάθηκα απ' την χαρά μου, τότε!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

... αν μου πεις ΠΩΣ να έλθω!!! θα είμαι εκεί!
Καλή επιτυχία, Αγάπη, Υιώτα, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Με το νου της καρδιάς και της ψυχής, Γιώτα μου!
Φιλάκια, εδώ φθινόπωρο! Βροχούλες και κρύο!
Μπρρρρ! Πρέπει να βγάλω και τα χειμωνιάτικα!