Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Ποιος Θυμάται τον Αλφόνς; Κώστας Ακρίβος

Ποιος θυμάται τον Αλφόνς - Κώστας Ακρίβος - Μεταίχμιο

σελίδα 118 μόνος του ο Ακρίβος με τα αρχεία του Αλφόνς!

Θεέ μου, στιγμή!

120-121 ψυχολογία Ακρίβου, γραφομηχανή Αλφόνς, κ.λ.π.

Μυθοπλασία ή αλήθεια, Ακρίβε;

126 "Πώς θα ήθελα να τα μεταφράσει; Όπως τύχει, μπερδεμένα; Κατά πηγές (πρώτα το ημερολόγιο του Αλφόνς, μετά οι επιστολές, ύστερα τα κείμενα και τα γράμματα από τρίτους); Ή ανάλογα με το περιεχόμενό τους;Χωρίς δεύτερη σκέψη είπα "το τελευταίο"."

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!Εγώ θα διάλεγα το πρώτο! Αλήθεια ή μυθοπλασία, Κώστα; Πες ότι το κάνεις για να τονώσεις την αγωνία του διαβάσματος!

Φιλέλληνας ή εχθρός;

139 Λάθος το Χορευτό; Γιατί Αλφόνς δεν αγάπησες τα μέρη μου; Ή τ' αγάπησες πολύ;
Κέρδισε ή έχασε το Χορευτό που έφυγες από κει;

140, 141, 142, 143, σημείωσα Ναι! Φιλοξενούμενος στον σοφό Χείρωνα!

144, 145,146, 147 ατέλειωτο ΑΝΟΘΕΥΤΟ ΚΟΣΜΟ!

148, 149, 150, 151 ΚΑΛΟ ΣΟΣ!

153 "Εύχομαι κανένας πατέρας να μην έχει ένα τέτοιο παιδί όπως ήμουν εγώ τότε!"

157 "Ναζί;Εγώ;" "... ένα καλό που μου έχει κάνει η φυλακή, είναι που έμαθα ότι πρέπει να γράφεις τα σημαντικά με όσο το λιγότερο λέξεις."

159 10/3 "Υπάρχει ένα δίδαγμα που παίρνω από αυτή τη φυλακή; Υπάρχει! Αλφόνς, μείνε φτωχός και ασταθής. Και προπάντων χωρίς κανένα σύντροφο σ' αυτό το ταξίδι της ζωής."

162 "Ξέρω ότι από μένα αρρώστησε, γιατί τη μόλυνα με τα χέρια μου όταν τη βοήθησα να γεννήσει μόνη της στο σπίτι που μέναμε."

163-164 "μισόγυμνος ώς αναμενόμενος, με φόβο και δυσπιστία σήκωναν τα μάτια επάνω μου, υπήρχε - αλλιώς;" οι πολλές κακολογίες ΣΟΣ

166 Απορώ με την Χαρίκλεια. Γιατί τον έλεγε "Ναζί!" Αλήθεια; Ζήλια; Μίσος;

170 Πολύ ανοιχτός ο Ακρίβος στις ερωτικές του σκέψεις! Αλήθεια; Μυθοπλασία; Συγγραφικό ταλέντο;

171 "συμβουλή του Χεμινγουέι: μη μιλάς για βιβλία που δεν έχουν ακόμη γραφτεί."

"...εύκολα θα μπορούσε να παρεξηγήσει τις προθέσεις μου."
Πόση δόση αλήθειας έχει ο Κώστας; Επαγγελματίας, επιτυχημένος συγγραφέας, έκανε έρευνα και δεν ήξερε;

172 ΣΟΣ ημερολόγια Αλφόνς "Είμαι οικονομικά χρεωμένος απέναντί του και έτσι ο λόγος μου δεν έχει την πίεση ώστε να κάνω εκείνο που νομίζω σαν πιο σωστό."

ΕΔΩ ΣΤΑΣΗ

173 ΤΥΨΕΙΣ! Τότε ταρακουνήθηκε!

175 ΣΟΣΑΡΑ άγαλμα 176-177 ΣΟΣΑΡΑ

180 Φρίντα ΣΟΣ
181 Φίλησε το χέρι της ο Ακρίβος!

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ

Απ' τα ημερολόγια
185 ΣΟΣ να δακτυλογραφήσω την σελίδα! ΛΥΚΟΣ
186 Όπως γνωρίζετε - πατρίδα μου
187-188 Βόθρο, γράμμα στον Μητροπολίτη
188 γίδες Πουρί - δεντράκια
189 Πουριανοί ζόρικοι...
Είναι, Αλφόνς!
θυμάμαι εκείνη την πυρκαγιά. Κάποια στιγμή ίσως γράψω.
190 "Κι αυτοί οι λεβέντες Πουριανοί..."
Αλφόνς, δεν μπόρεσες να τους συμπαθήσεις, τελικά!
192-193 ΣΟΣ γυμνός
194 "Μάθε πως κάθε ζώο ημερεύει άμα με δει γυμνό"
194 "Φύση είναι το σπίτι που κατοικούμε"
196 ΣΟΣ όλη η σελίδα 13ος Θεός;
199 στο τέλος
201, 202, 203 σκέψεις του Ακρίβου, αντιπάθεια, ζήλια, φθόνο για τον Αλφόνς

204 ΝΑ ΤΑ ΠΩ;
(έτοιμο έδαφος για έναν αναγνωρισμένο συγγραφέα, με ανοιχτές τις πόρτες...)ενώ και κάποιοι άλλοι μπορεί να αξίζουν, αλλά είναι "στην απόξω;"

(Ε, να μη βγει και η ζήλεια η δικιά μου και των φίλων μου; Έχω τόσους φίλους που γράφουν!Ξενυχτάω που ξενυχτάω, τζάμπα είναι τα μπλογκ, να πω και τα δικά μας!)

206 ζήλεια, ταύτιση Ακρίβου με Αλφόνς, Αλβανός, Καλή σκηνή!
209 ΑΛΗΘΕΙΕΣ! Φθόνησε τον Αλφόνς! Ποτέ δεν θα μπορούσε να γίνει σαν κι αυτόν!


(Πες τα Ακρίβε! Μολόγα τα!)

Εδώ ζήλεψες εσύ! Να μην ζηλέψουμε κι εμείς εσένα;

Απ' τις σκόρπιες σημειώσεις, τις στριμωγμένες:

Δεν μ' άρεσαν τα πολλά ονόματα και οι διαφημίσεις μαγαζιών. (Όταν βρήκα όμως και το δικό μου, χάρηκα! Βλέπε:ναρκισσισμός!)

ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ, δεν ήρθε!(Α, αυτό Ακρίβε, θα το πω! Μη μου πεις για το χέρι, την επέμβαση και το πως θα ντυνόσουνα! Για να μιλήσεις για τον Αλφόνς και με τις πυζάμες έπρεπε να ρθεις!Είσαι τυχερός που δεν το είχα διαβάσει, ακόμα! Αλλιώς, εκείνη η εκδήλωση, δεν θα είχε τελειώσει ακόμα! Να το ξέρεις! (Μεταξύ μας: Δεν κάνεις και μια έρευνα για την Σώταινα; Θα το έκανα εγώ, μα δεν έχω τα κότσια σου, γενικώς και ειδικώς!)

Ού, έχω κι άλλες σημειώσεις! Στοπ, πάλι γι' απόψε! Πήγε 2 και 27 κι ο μπλόγγερ σήμερα με βοήθησε και στα νούμερα! Α! Λες να βρήκα τυχαία τη λύση; Ούτε συζήτηση να διορθώσω τις άλλες αναρτήσεις, όμως! Τυχερέ Ακρίβο, εσύ κοιμάσαι κι εγώ διαλαλώ το βιβλίο σου! Όσο για τον Αλφόνς, εκείνος ξέρει αν κοιμάται, αν τον έχουμε ξυπνήσει... αν χαίρεται ή όχι μ' αυτό το ξύπνημα...
Εγώ λέω να πάω για ύπνο. Αν ξυπνήσω, ποτέ αυτό δεν είναι σίγουρο για κανέναν μας, σίγουρα θα τα ξαναπούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: