Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Κάνε στάση να κατέβω...



Κάτι "έκλεψα", έστω και κυνηγημένα.
Άλλαξαν τόσο πολύ τα πράγματα...

Ωστόσο, ότι πρόλαβα.
Μια στάση στην Τρίτη. Άκουγα όλη μέρα Χατζή. Ήταν μια πολύ δύσκολη μέρα, μα απαντούσε ο Χατζής τόσο ωραία με την φωνή του!

Ψάχνω ένα τραγούδι του, μα δεν το βρίσκω. Θα το βρω, όμως! Θα 'ρθει η στιγμή του!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαράς ευαγγέλια, η αριστερά ανακοίνωση, Κατερίνα μου, και καινούριε -για μένα- φίλε Γιάννη!
Εύχομαι αυτή να είναι μια όμορφη αρχή και να γίνει το "στέκι" των ποιητώνκαι συγγραφέων. Αν δε, για τα προγράμματα βρεθούν κι ένα-δυο χορηγοί... τουλάχιστον να καλύπτονται τα τυπωτικά του προγράμματος... σιγά-σιγά θα ενδιαφερούν κι άλλοι να βλέπουν ότι συμβάλλουν στις "αναλαμπές" του νου.
Πάντα με υπομονή κι ευχές,
δική σας,
Υιώτα
Αστοριανή, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Θα δείξει, Γιώτα μου! Εγώ θα δώσω και την ψυχή μου, για μια ζεστή γωνιά σε όλους!
Είναι τιμή μου που ο Γιάννης Τσίγκρας στηρίζει το πρώτο βήμα μου!
Θα δείξει, καλή μου! Δεν ψάχνω για χορηγούς, ούτε για έσοδα. Να βγαίνει το μεροκάματο θέλω και συνάμα να δίνω κάτι παραπάνω απ' αυτό που παίρνω που είναι η χαρά της επικοινωνίας.
Υπομονή, τεράστια!
Όνειρα; άλλα τόσα!
Φιλάκια, Γιώτα μου!
Τώρα έχω κι εδώ ίντερνετ και θα τα λέμε κι από δω, με μέτρο όμως, γιατί προηγούνται οι παρόντες φίλοι και πελάτες!