Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Χάθηκα στις εικόνες...

ΟΙ ΠΕΦΙΛΗΜΕΝΟΙ

Ένα alarm αυτοκινήτου.
Ξύπνησε στις πέντε το πρωί
Συν τοις άλλοις
Και τους πεφιλημένους μας νεκρούς.

Κι άναψαν αιφνιδίως
Ο κυρ Γιώργης ο Σπανός με τα κίτρινα μουστάκια,
Ο άγιος Χόντος, η κόρη του
Η Αρετή, που στόλιζε χριστουγεννιάτικα αλμυρίθια
Κι ο εγγονός του ο Αχιλλεύς, ο ένδοξος εφενδονιστής.

Ξύπνησε και μια παγωνιά
Γεμάτη καρδερίνες και κάλαντα.

Ο Αράπης
Μ’ ένα κουπί φυτρωμένο στον ώμο
Να εμποδίζει τα φτερά.

Κάηκαν τα μανουάλια δεκαπέντε εξωκκλησιών.

Στη σκόνη του σιδεροτράπεζου
Ο Αντώνης ο Μουντανιώτης
Σχεδίασε τον φόνο της άπιστης.

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... η απορία μου:
λίγο "ανορθόδοξο" για την επαφή μου με το νέο (!!!) "στυλ" έκφρασης! Δε λέω, αν το εμβαθύνεις... κάπου θα σε πάει, μα τότε ποιος είναι ο ...ποιητής;
εκείνος που γράφει ή εκείνος που του... συμπληρώνει;
Πάντα με καλή καρδιά,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Αστοριανή είπε...

...και να που επισκέφτηκα και τα χνάρια σας! Έστω και στα γρήγορα, έστω κι από μακριά, θα είμαι εκεί κάθε πρωί, για την καλημέρα σας!!!!!!!!!!
(δηλαδή: αν κοιμάμαι στις 12 ή 1.οο ξημερώματα... συν 7 ώρες διαφορά, δεν θα είναι 7 ή 8.οο το πρωί, σε σένα¨, να πιούμε ένα μέτριο καφεδάκι σε μεγάλη κούπα?????????
Είδες "μαθηματικά"!
Με την αγάπη μου,
Υιώτα
αστοριανή, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Σημασία έχει το ποίημα, Γιώτα μου!
Εκείνη η ώρα έχει πολύ τρέξιμο, Γιώτα μου! Για παρ' το ανάποδα, να είναι βράδυ για μένα και για σένα μεσημέρι! Σερβίρω και τσιπουράκι με μεζέ!
Φιλιά, Γιώτα μου! Έκλεισα Δευτέρες και Τετάρτης απόγευμα, μα έχω τόσα να κάνω σπίτι και στο ίντερνετ που ήδη αγχώθηκα!
Φιλάκια, πάω στα νέα σου!