Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Γραμμένα με αίμα - Γιώτα Στρατή


Γραμμένα με αίμα
Γιώτα Στρατή
Νέα Υόρκη

Προλογίζει ο αρθρογράφος Στράτος Δουκάκης!
Μπορεί να μην είναι κριτικός ο Στράτος Δουκάκης, είναι όμως φίλος και τα λέει μια χαρά!
Αγώνα για τα όνειρά μας, Στράτο μου!





ΓΙΑ ΣΕΝΑ ήταν ΚΟΥΛΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ, Δημήτρη μου!
"Για την αγάπη που τόσο ακριβά πληρώνουμε..."
Ποτέ ξανά!
Πάντα χαρές!

1 σχόλιο:

τα χνάρια είπε...

"Τι έχω πλέον να σου προσφέρω;..."
ΤΑ λόγια!
Αν ήξερες πόσο κοντά είναι αυτό το ποίημα με το "Συγγνώμη, άντρα μου που αγάπησα τον πατέρα σου!"
Σχεδόν η περίληψη, μόνο που είναι "αλλιώτικη" η αγάπη.
Φιλάκια!
Συγκλονισμένη με την γραφή σου και τις στιγμές σου, Γιώτα μου!
Η σκέψη μου είναι εκεί!
Περιμένω νέα!