Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Πρωινή έκπληξη

Δεν ξανάγινε...
Αλλά αφού έγινε...
Ήταν ένας τρόπος για να μου δείξει η Γιώτα πως με νιώθει δίπλα της!
Κατασυγκινημένη, πρωί πρωί!

Ευχαριστώ την Όλγα πρώτα και μετά την Γιώτα!
Τι να πω;
Καλύτερα να σιωπήσω!
Για την εκδήλωση και το βιβλίο της "Γραμμένα με αίμα" θα μιλήσω άλλη στιγμή.

3 σχόλια:

Τα χνάρια είπε...

Η μάννα θα 'λεγε: "ακόμα δεν απόθανα, ανάψαν τα κεριά μου"!
Αχ, ρε Ολγάκι μου! Ότι λέει η μαμά, το κάνεις κι εσύ!
Να είσαι καλά κι ευτυχισμένη, κορίτσι μου!
Κούκλα και της μοιάζεις πολύ της μαμάς!
Να σε χαίρονται!
Πάντως, η δική μου κόρη δεν θα φωτογραφιζόταν με καμιά φωτογραφία φίλης μου, ακόμα κι αν την σκότωνα!
Αυτό σημαίνει Γιώτα μου, πως τα παιδιά σου αγαπούν και σέβονται πολύ τους γονείς τους!
Αυτό θα πει καλές βάσεις και καλή ανατροφή, γιατί απ' το πως φέρεσαι στους γονείς ξεκινούν όλα στη ζωή.
Ού... μεγάλο θέμα! Τι μ' έκανες πρωί πρωί!
Τα λέμε άλλη στιγμή, αγαπημένη οικογένεια της Νέας Υόρκης!

Ανώνυμος είπε...

Μέλι τα λόγια σου,
ανθόνερο τα συναισθήματά σου...
Ότι αγαπώ, αγαπουν κι αυτές!

(για της Μαννας?????????????????? κάπου μπέρδευε την αγάπη του τότε!)
Φιλάκια σε όλους,
Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

"Ότι αγαπώ, αγαπούν κι αυτές!"
ΕΔώ τα είπες όλα, Γιώτα μου!
Εδώ είναι το κλειδί και η οικογένειά σου το έχει!
Σε χαίρομαι, σε θαυμάζω γι' αυτό και λιγάκι... σε ζηλεύω!
Σκόρδα!
Μα, κάπου είχα κι εγώ ένα κλειδί!
Που να το 'χασα;
(Έχω χάσει τα αυγά και τα καλάθια, τελευταίως! Μαζί και την ταυτότητα! Άντε καινούργια πάλι!)

Δεν μπέρδεψε τίποτα, Γιώτα μου!
Όσα παιδιά διάβασαν αυτό το βιβλίο και ζουν οι γονείς τους, έχουν αλλάξει 180 μοίρες την συμπεριφορά τους απέναντί τους και μου το λένε κιόλας.
Το κορίτσι σου θέλησε να σου δώσει χαρά μ' αυτή την κίνηση κι έτσι έδωσε και σε μένα πολύ συγκίνηση...
Φιλάκια σας και σας Ευχαριστώ πολύ πολύ!
Σας αφήνω γιατί είμαι λίγο αγχωμένη, λόγω Σαββάτου και πρέπει να τα προλάβω!