Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Μαντινάδα για τον πατέρα

Μετά διάβασα την μαντινάδα του Νίκου Ντακάκη, για τον πατέρα!
Σε όλους άρεσε! Ευχαριστώ, Νίκο!
Χρόνια Πολλά, Υγεία και Καλή επιτυχία στα όνειρά σου!
(Το κακό είναι πως για ότι διάβασα ή απήγγειλα εγώ, δεν υπάρχουν αποδείξεις, καθότι... εγώ και φωτογράφος!... )

H μάνα λένε είναι μια
μάνα, μαμά, μητέρα
μα λέξη δεν ακούστηκε
ποτέ για τον πατέρα.

Κι ας είναι εκείνος που γεννά
αφού η μάνα τίκτει
κι ας έχει μόνιμα ανοιχτό
τσ' ασφάλειας το δίχτυ.

Απού στηρίζει σπιτικά
θέρος μα και χειμώνα
κια καμαρώνει σαν τον πουν
προστάτη και κολόνα.

Κατερίνα μου, καλη επιτυχία!
Νίκος Ντακάκης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσε πολυ και εμενα και του πατερα μου