Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

ΓΡΑΜΜΕΝΑ με ΑΙΜΑ - ΓΙΩΤΑ ΣΤΡΑΤΗ

Μάννα... πάρε την δόση σου απ' την Γιώτα, γιατί η κόρη σου δεν προλαβαίνει πια να σου γράψει δημόσια. Μόνο στα πρόχειρα...

Τι να σου λέω; Συγκινήσεις από πολλές πλευρές. Η Γιώτα τιμάει κι εσένα κι αυτό δείχνει πως έχω δυνατούς φίλους! Ξέρεις τι είναι να διαθέτουν μια σελίδα απ' το βιβλίο τους για σένα, την στιγμή που το γράφουν και το εκδίδουν με αίμα;
Ξέρεις! Πώς δεν ξέρεις;

Γιώτα είναι αυτή. Την ξέρεις!

Γιώτα... σιωπώ. Θα μιλήσω περισσότερο όταν μπορώ.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

... έλα μου, κι η κούραση με το ταξίδι, σε κάνει υπέρ-ευαίσθητη!
Όπως κι εσύ, που δεν υπολογίζεις χρόνο, χρήμα και ξενύχτι... αυτό είναι το ελάσχιστο που μπορούσα να προσφέρω, μαζί με την απέραντη εκτίμηση κι αγάπη μας: κι εμένα και του Δημήτρη!
Ξεκουράσου, κι έχουμε καιρό...
Ες ...αύριον, μάτια μου... και θα σου έχω κι άλλη μία "μικρούλα" 'εκπληξη... θα είσαι μαζί μας, στο παράθυρο με τα "χιονολούλουδα"... και θ' ακουστεί πάλι η Μάννα!
Σε φιλούμε,
Υιώτα
Αστοριανή...
ΝΥ

τα χνάρια είπε...

Α, ρε Γιώτα!...
Να είσαι καλά, γερή κι ευτυχισμένη!
Γεννήθηκες να δίνεις!
Μη μου λες τέτοια, γιατί θα "πετάξω" κατά κει, κι ας μην έχω φτερά!...
Δεν ξάπλωσα ακόμα. Μου φαίνεται θα πάω κατευθείαν για δουλειά. Με παιδεύουν τα βιντεάκια μου, μα δεν θα τους γίνει!
Φιλάκια και Καλό ξημέρωμα!
Το μυαλό μου σε σένα αύριο και στην μάννα, αλλά και στην κόρη μου! Αλυσίδα είναι όλα... Μόνο που μου έρχονται μαζεμένα και δεν τα προλαβαίνω.
Κατανόηση λαέ!