Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟΝ

Κατερίνα Δεστάπα Νιώθω την ανάγκη να πω ένα μεγάλο μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" σε όλους όσους "περπατήσαμε" μαζί απόψε και όλους όσους στήριξαν αυτή την προσπάθειά μου. Άξιζε τόσο άγχος και κούραση. Όσο έχω μνήμη, δεν θα την ξεχάσω ποτέ αυτή την βραδιά! Ευχαριστώ Θεό και ανθρώπους!
Πριν από 6 λεπτά · Σχολιάστε ·Μου αρέσει!Δε μου αρέσει
Γράψτε ένα σχόλιο....
.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλη Αρχη! είδες που στο είπα!
Τώρα που έρριξες την... βουτιά, θα κολυμπάς πιο άνετα...
Μα να προσεχεις...
η θάλασσα ποτέ δεν είναι αυτή που φαίνεται... εκείνα τα ...υπογεια ρεύματα, πάντα υπαρχουν μέσα της.
Σε φιλώ,
Υιώτα

Ανώνυμος είπε...

... και
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ!!!!!!!!!
Φιλάκια,
ΥΙΩΤΑ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιωτάκι μου, δεν προσέχω τίποτα! Έτσι κι αλλιώς, όπου με παν' τα ρεύματα, πάω!
Ο Θεός, βοηθός!
Χρόνια Πολλά στον Δημήτρη σου και σε όλους τους μπαμπάδες!
Έχουμε πολλά να πούμε, να δούμε πότε! Οι τελευταίοι μήνες έχουν πολύ υλικό και εγώ δεμένη χειροπόδαρα από χρόνο κι από κότσια.
Υπομονή!