Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Εκδηλώσεις στα χνάρια μου, ΠΡΟΣΕΧΩΣ!

Το αντιγράφω απ' το Φεις και άλλη στιγμή θα σας ενημερώσω καλύτερα κι από δω:

Η Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ Έλεγα για ένα μυστικό που αφορά μεν τους Βολιώτες, αλλά ίσως και κάποιους από σας.
Στα χνάρια μου για τον Ιούνιο σκέφτομαι να κάνω δυο εκδηλώσεις. Μία θα είναι αφιερωμένη στον πατέρα... Η άλλη στους ποιητές "άδοξοι πούναι", όπως έγραψε κι ο Καρυωτάκης. Μικρός ο χώρος, λίγα τα άτομα, μα δέχομαι ποιήματά σας, ευχαρίστως! ...Κι αν έρθετε και κάποιοι, χίλιοι καλοί χωράνε!

Δείτε περισσότεραΠριν από 27 λεπτά · ·

Είναι ένας τρόπος να φέρω κοντά μου θέματα που μ' ενδιαφέρουν. Αφού δεν μπορώ εγώ να πάω στο "βουνό"...

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!
Αυτό κι αν είναι παράθυρο στον Ήλιο!
ακόμη και ..."υπό σκιαν..." οι ηλιαχτίδες της Ποίησης θα λάμψουν!
Καλή Αρχή
(κι επικοδομητική)
Πάντα με αγάπη
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

τα χνάρια είπε...

ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ, ήρθα σπίτι και με περίμενε η ποίησή σου! Τα λόγια σου τα γραμμένα με αίμα! Πόσο χάρηκα!!! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΤΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, ΓΙΩΤΑ ΜΟΥ! Δεν το χάρηκα όπως θέλω εγώ ακόμα, καθότι δεν πρόκαμα.Ημουνα εκτός, μετά πήγα για δουλειά, άργησα να κλείσω, καταλαβαίνεις!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ για αύριο και ... επιφυλάσσομαι!
Φιλάκια και σιρόπια στον Δημήτρη σου!
Ποτέ ξανά αίμα!