Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή, 6 Ιουνίου 2010

Βγήκε μόνο του

Γιε μου...
Βρέχει έξω.
Το ξέρω, θα βγεις!
Έξω σε περιμένει η ζωή
Τ' όνειρο, μαζί με την αγάπη
Δεν μπορεί ν' αναβληθεί
Τώρα τρέχει η ζωή

Γιε μου...
Τώρα τρέχει κι η βροχή

Ξέρω, δε σε νοιάζει κι αν βραχείς
ξέρεις πως θα στεγνώσεις
είσαι νέος και τολμάς
ανάστημα να ορθώσεις

Πήγαινε γιε μου στο καλό,
πάρε και μια ομπρέλα
να την κρατάει ο έρωτας
να κόβει τον αέρα
μην κλείνουνε τα μάτια σου
και πέσεις σε χαντάκια
έχει παγίδες πονηρές
σε όλα τα δρομάκια

Βρέχει πολύ
Ξέρω, θα βγεις
Μα, πρόσεχε παιδί μου
Πήγαινε με τα πόδια σου
κι άσε την μηχανή σου
Οι ρόδες τρέχουν και γλιστρούν
τα πόδια είναι ξένα
Κράτα τα φρένα σου ενεργά
γιατί η ζωή έχει ψέμα

Τρέχα καλέ μου, γρήγορα
και μη μ' ακούς εμένα
ότι έχει γράψει η ζωή
είναι αλλού γραμμένα

Εγώ σου δίνω ένα φιλί
στο μέτωπο η θέση
θα κάνω και μια προσευχή
Άγγελος δίπλα σου να στέκει

Γιε μου, ρίχνει κεραυνούς
αστράφτει όλη η πλάση
έφυγες κιόλας, είσαι εκεί,
στου έρωτα την στάση

Κι εγώ μιλώ
σ' ένα χαρτί
και ζωγραφίζω ήλιους...