Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Βγήκε μόνο του

Γιε μου...
Βρέχει έξω.
Το ξέρω, θα βγεις!
Έξω σε περιμένει η ζωή
Τ' όνειρο, μαζί με την αγάπη
Δεν μπορεί ν' αναβληθεί
Τώρα τρέχει η ζωή

Γιε μου...
Τώρα τρέχει κι η βροχή

Ξέρω, δε σε νοιάζει κι αν βραχείς
ξέρεις πως θα στεγνώσεις
είσαι νέος και τολμάς
ανάστημα να ορθώσεις

Πήγαινε γιε μου στο καλό,
πάρε και μια ομπρέλα
να την κρατάει ο έρωτας
να κόβει τον αέρα
μην κλείνουνε τα μάτια σου
και πέσεις σε χαντάκια
έχει παγίδες πονηρές
σε όλα τα δρομάκια

Βρέχει πολύ
Ξέρω, θα βγεις
Μα, πρόσεχε παιδί μου
Πήγαινε με τα πόδια σου
κι άσε την μηχανή σου
Οι ρόδες τρέχουν και γλιστρούν
τα πόδια είναι ξένα
Κράτα τα φρένα σου ενεργά
γιατί η ζωή έχει ψέμα

Τρέχα καλέ μου, γρήγορα
και μη μ' ακούς εμένα
ότι έχει γράψει η ζωή
είναι αλλού γραμμένα

Εγώ σου δίνω ένα φιλί
στο μέτωπο η θέση
θα κάνω και μια προσευχή
Άγγελος δίπλα σου να στέκει

Γιε μου, ρίχνει κεραυνούς
αστράφτει όλη η πλάση
έφυγες κιόλας, είσαι εκεί,
στου έρωτα την στάση

Κι εγώ μιλώ
σ' ένα χαρτί
και ζωγραφίζω ήλιους...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάνα, αυθόρμητη μάννα! Γάργαρο νερό κυλά η έμπνευση μαζί με την αγάπη. Γιος είναι αυτός! και τι γιος! Λεβέντης! Καινούριος στην αγάπη, άτι ασυγκράτητο!
Να είναι καλά και να τους χαίρεστε, Κατερίνα και Δημήτρη μας!
...και μη μου "παραμελείτε" την Λένα, το κλαράκι σας!
Καλή επιτυχία για το ξεκίνημα της ποιητικής βραδιάς...
Χρειαζόταν. Χρειάζεται!
Με τη σκέψη μου κοντά σας και τις ευχές μου πλάι σας, ... μα, θα τα πούμε και τότε!
Υιώτα
Αστοριανή
ΝΥ

τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, ώρες ώρες βγαίνουν κάτι τέτοια "αυθόρμητα" κι έτυχε να το γράψω στα πρόχειρα. Όταν το κατάλαβα απόψε πως το δημοσίευσα μαζί με τις άλλες κρατημένες αναρτήσεις (είχα εσένα πρώτο πλάνο) ήταν αργά! Το είχαν δει ματάκια, οπότε, ας το πάρει το ποτάμι!
Το πολύ πολύ να γελάσετε!
Σ' ευχαριστώ που δεν είσαι αυστηρή δασκάλα!
Την Λένα μου εκτός απ' την χιλιομετρική απόσταση, μην ανησυχείς και δεν την παραμελώ. Απλά, εκείνη με μαλώνει όταν γράφω δημόσια για κείνη. Έννοια σου όμως και της τα έχω μαζεμένα! Εγώ θα είμαι ο ντελάλης της, κι ας ήταν εκείνη ο τελάλης στην δολοφονία του Μαρά!
Ούτε αυτό δεν έγραφα σωστά!
Για την εκδήλωση, πιστεύω πως θα πάνε όλα καλά, αν και από αύριο θα αρχίσω να οργανώνομαι καλύτερα. Πολλά θέλω να κάνω, μα δεν προλαβαίνω. Ότι βγει. Τζάμπα είναι και με πολύ καλή διάθεση από πλευρά μου, όπως και απ' τους φίλους που το οργανώνουμε.
Πάμε τώρα σε σένα και πολύ αργήσαμε!
Πολλά πουλάκια μου είπαν πως όλα ήταν τέλεια!
Περιμένω λεπτομέρειες να κάνω τον Τελάλη!
Χαλάρωσε πρώτα και μετά γράψε μας τα νέα!
Εγώ μπορεί να μην προλαβαίνω πολλά, μα τέτοια νέα, δεν ξυνίζουν!
Πολλά πολλά φιλιά και πάντα τέτοια!