Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Ποιος θυμάται τον ΑΛΦΟΝΣ - Κώστας Ακρίβος







Ποιος θυμάται τον Αλφόνς;

Κώστας Ακρίβος

Μεταίχμιο

(Σωστή βιβλιοπαρουσίαση, προσεχώς!)

με τα μάτια των άλλων: λύκος (σελ.11)

Κύριος Νίκος: Κατερίνα, η γυναίκα μου σου στέλνει το βιβλίο του Αλφόνς να το διαβάσεις, για να μην το αγοράσεις!
Κατερίνα: Μα, κύριε Νίκο μου! Δεν είναι εκεί το πρόβλημα! Δεν προλαβαίνω να διαβάσω πια!Θα στο αργήσω πολύ! Μπορεί και βδομάδα, μπορεί και παραπάνω!
Κύριος Νίκος: Κάνε και μήνα! Δεν το βιαζόμαστε! Εμείς το διαβάσαμε!

Τι να του πω του κυρίου Νίκου και της κυρίας Μαρίας; Απλά συγκινήθηκα με την κίνησή τους! Άρχισα να διαβάζω ένα μεσημεράκι στο μαγαζί, με διακόπτανε συνέχεια, είδα και πως δε μπορούσα να σημειώσω πάνω του, εφόσον δεν ήταν δικό μου, ένιωσα να πνίγομαι, το πήρα και πήγα τρέχοντας στη θάλασσα. Ίσα ίσα να το φωτογραφήσω, μέχρι να έρθει η δική μου η στιγμή που θα μπορέσω να το διαβάσω, όπως εγώ μπορώ, χωρίς διακοπές.
Ως τότε, όμως, εσείς πρέπει να το μάθετε, όσοι δεν το ξέρετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: