Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Των αναμνήσεων

Ε, αφού τα ανέβασα στο Φεις, να μην τα ανεβάσω κι εδώ, να μην τα χάσω;

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ Κι αυτό το είχα σε πρώτη ζήτηση, να το βρω, μόλις αδειάσω! Έφαγα τιμωρία κάποτε γι' αυτό από έναν καθηγητή και η τάξη μου έχασε ένα διάλλειμά της.
Των αναμνήσεων, απόψε! Καλημέρα μας και Καληνύχτα μας, μαζί!

πριν από ένα περίπου λεπτό · · · Κοινοποίηση


Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ Πολύ ωραίο τραγούδι! Δεν το ήξερα. Το βρήκα προχθές.

Στενά μου σύνορα που πια δεν με χωράτε τ' απομεσήμερα ο νους μου συλλογάται μα την απάντηση που μάταια γυρεύει, πώς να τη βρει που εδώ κανένα δεν βολεύει Ανάγκη πού 'γινες φιλότιμο να ζήσεις να ζητιανεύω τις δικές μου αναμνήσεις είν' η κατάληξη μα πια δεν με κρα...τάει, τούτο τ' ασπρόμαυρο που...
Δείτε περισσότερα
Πριν από 5 λεπτά · · · Κοινοποίηση