Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΙΕ ΜΟΥ!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΓΙΕ ΜΟΥ!

2 σχόλια:

Τα χνάρια είπε...

Ο/Η Fotini Samaritaki σχολίασε τον σύνδεσμό σας.

Η Fotini έγραψε:
"Να τον χαίρεσαι!!!!
χρόνια πολλά και στις Αγάπες και Ελπίδες (Πίστη δεν ξέρω καμία)"

Τα χνάρια είπε...

Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ
Φωτεινούλα μου, σόρυ για την καθυστέρηση! Ε, να μη σβήσουμε τα κεράκια πρώτα; Στο τσαφ, ήρθε! Ευχαριστώ πολύ, να χαίρεσαι κι εσύ τ' αγόρια σου!
Χρόνια Πολλά και στις Ελπίδες (κι εγώ μέσα!) και στις Σοφίες και στις Αγάπες και στις Πίστες! Αφ...ού υπάρχουν Αγάπες, θα υπάρχουν και Πίστες! Θεοπίστες όμως, υπάρχουν!
Κοιμάσαι τώρα, άραγες κι εγώ γράφω σα χαζό;Δείτε περισσότερα
Πριν από 3 λεπτά · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει ·