Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Καλόν μήνα, Καλό φθινόπωρο!



Ήταν μια μέρα ελεύθερης βοσκής στην Ζαγορά και όταν γύριζα έπιασε ένας τρελός αέρας και χόρευαν πάνω μου τα φύλλα!
Όνειρο, μα οι μηχανές μου ήταν άδειες, πια από μπαταρία!
Μόνο αυτές οι φώτο κρατούν εκείνες τις αξέχαστες στιγμές!
Καλόν μήνα και καλό μας φθινόπωρο, παιδιά!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

... eides? na ...eksartasai apo ...mpataries!!!!
Pali kala pou esy, h akourasth...mpataria, akoma antexeis.... me thn agaph mou, panta,
Yiwta, NY

Τα χνάρια είπε...

Όλα μια μπαταρία είναι Γιώτα μου! Ακόμα και η ίδια η ζωή!Όσο πάω Γιώτα μου...ξεφορτίζομαι και δεν κάνω και για ανακύκλωση!
Εσύ γιατί μπαίνεις σαν ανώνυμη; Τόσο καιρό θέλω να σε ρωτήσω!
Θα φοράς τους κωδικούς σου όταν σχολιάζεις, για να μπορούν να βρουν την σελίδα σου εύκολα και οι άλλοι. Εντάξει; Μη σε ξαναδώ ανώνυμη! Άκου κει!
Κουρασμένα φιλιά. Πάω για φόρτισμα νωρίς απόψε. Τα λέμε!