Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Επιτέλους, ΑΝΟΙΞΕ!

Ο Στράτος Δουκάκης "ΑΝΟΙΞΕ" και μας περιμένει!
Κάτι λέει για εξάρτηση με το ίντερνετ, αλλά εγώ πήρα θέση. Δεν θεωρώ εξάρτηση, κανένα ξενύχτι μου! Νιώθω πως κάνω έργο... (πέρα απ' τα προσωπικά μου ξεσπάσματα...) και με τους ανθρώπους που επικοινωνώ κάτι αόρατο μας ενώνει. Μπορεί να είναι στιγμές, μπορεί και χρόνια! Με τον Στράτο γνωρίζομαι εδώ και τέσσερα χρόνια. Έγινε συγγενής μου, πια! Το κατάλαβε και ο δάσκαλός μου, ο Νίκος Διαμαντάκος! "Τα γραφόμενά τους (τους - για όλους είπε) δείχνουν οικειότητα."
Έτσι είναι, Στράτο! Μην αμφιβάλλεις καθόλου! Έτυχε και δεν συναντηθήκαμε ακόμα. (Κοντά είμαστε...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: