Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Αξίζει να μάθεις!

Όταν μια καθηγήτρια, όπως η Λίτσα Στάμου, κάνει με τόσο μεράκι τη δουλειά της, δε μπορείς να μην της βγάλεις το καπέλο, δεν μπορείς να μην της πεις ένα μεγάλο "Εύγε" και "Συνέχισε", όπως δεν μπορείς να παραλείψεις να της πεις και πολλά πολλά "Ευχαριστώ!" που μας δίνει κι εμάς την ευκαιρία να μάθουμε κάτι παραπάνω απ' αυτά που ξέρουμε, μ' έναν πολύ εύκολο και πολύ κατανοητό τρόπο.
Επισκεφθείτε την σελίδα της εγκαίρως και δεν θα χάσετε!
Μόνο που, δεν μπορώ να εγγυηθώ για το πόσο θα μείνετε ή αν θα μπορέσετε να φύγετε εύκολα από κει! Έχει αξιοθαύμαστα θέματα και πολύ πρωτότυπο τρόπο προσέγγισης.
Από μένα έχει τα πιο θερμά μου "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ", της εύχομαι να συνεχίσει με τον ίδιο ζήλο και απειλώ δημόσια πως θα την παρακολουθώ στενά, και πως θα την "κλέβω" χωρίς τύψεις!

2 σχόλια:

Ε. Στάμου είπε...

Κατερίνα μου τα ευχαριστώ εγώ πρέπει να τα πω σε σένα που τόσο με εκθειάζεις. Κοντεύεις να με μεθύσεις, το ξέρεις;
Το καφενείο είναι σούπερ. Ζεστό και φιλόξενο με ωραίες στιγμές. Τί καταπληκτική σύνθεση η διπλανή φωτογραφία!
Να είσαι πάντα καλά και να διαθέτεις και στον εαυτό σου στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης.
Φιλάκια

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Λιτσάκι μου, πολύ χαίρομαι που σε βρίσκω εδώ!
Καλώς την μου! Άντε να έρθεις και για πραγματικό καφέ! Κερνάω!
Κλέβω απ' τα ωραία σου, Λίτσα μου! Κλέβω απ' τη δόξα σου, κορίτσι μου! Δικό μου το μεθύσι!Να είσαι καλά, να μας μεθάς όλους με τις γνώσεις σου και τα μεράκια σου!
Όσο για ξεκούραση... άστο, πονάει, άστο!
Φιλάκια κι από δω και άντε να βρω ποιο είναι το νούμερό σου... να σου πω κάτι! Μήπως για σένα είναι πιο εύκολο, γιατί εγώ έχασα και τις σειρές μου και τα καλάθια μου...
Α, φώτο έκανα πολλές... συνθέσεις! Είχα κέφια. Πέρασαν. Κράτησα για σας αυτές. Να μη σας ζαλίσω κιόλας!