Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Διαμαρτυρία για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ανανέωση αυτής της ανάρτησης, για να μη ξεχνιόμαστε!

Στηρίζω την Διαμαρτυρία για τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, όχι μόνο για τους εκατό εργαζόμενους και τις οικογένειές τους που θα βρεθούν στο δρόμο, (τόσοι ήδη βρίσκονται, εκατό παραπάνω, απλά αυξάνει το νούμερο...) αλλά γιατί νιώθω μέσα μου πως θάβεται εύκολα ένα ιστορικό παρελθόν, καταργείται ένα μέλλον, βουβαίνονται φωνές, λέξεις, ιδέες, φτωχαίνει το πνεύμα μου, το πνεύμα σου, το πνεύμα του, το πνεύμα όλων μας, ο πολιτισμός μας, η ελπίδα μας, το όνειρο, τα όνειρά μας, το αύριό μου, (μου, σου, του, μας) το αύριο όλων των φερέλπιδων συγγραφέων, το παρελθόν και το παρόν αναγνωρισμένων συγγραφέων και άλλα πολλά, που εύκολα εννοούνται.
Δεν κλείνει το μαγαζί της γειτονιάς μου, που κι εκείνο με πονά. Είναι σα να κλείνει ένα Σχολείο, όπως είπε και ο Ρίτσος, σα να κλείνει μια Εκκλησιά...
Γι' αυτά νιώθεις "αλλιώς"...
Μη ξεχνάτε: Τα γράμματα είναι: "μου, σου, του, μας"!Δεν έχει: "σας"! Είναι δικαίωμα ΟΛΩΝ ΜΑΣ να είναι "ΑΝΟΙΧΤΑ!"

ΣΥΓΧΑΙΡΩ την ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΩΤΤΗ για τα γραφόμενά της και την διαμαρτυρία της, γενικώς και ειδικώς...

Μικρά βιβλία για μεγάλα όνειρα

Παρασκευή, Σεπτέμβριος 17, 2010

Ελληνικά Γράμματα: ο πολιτισμός ΔΕΝ είναι ζημιογόνα επιχείρηση

Εκατό εργαζόμενοι στον δρόμο, πολλές μικρές επιχειρήσεις που συνεργάζονταν με τα "Ελληνικά Γράμματα" πλήττονται, η Γνώση εξόριστη. Με επίγνωση όλων αυτών, αποφασίστηκε να κλείσει ο ιστορικός εκδοτικός οίκος, ο πρώτος που κλείνει ή μάλλον, "κλείνεται". Σήμερα έστειλα στο μπλογκ των εργαζομένων- απολυμένων τη δική μου διαμαρτυρία, που είναι ταυτοχρόνως και μήνυμα συμπαράστασης στον αγώνα τους:
Μπορείτε να δείτε το μήνυμα εδώ
Να μην ξεχάσουμε ότι μεθαύριο Κυριακή, ώρα 8 το βράδυ οι εργαζόμενοι διαδηλώνουν έξω από το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και ζητούν τη συμπαράστασή μας. Να είμαστε όλοι εκεί, oπωσδήποτε, για να υπερασπιστούμε το δικό μας μνημόνιο. Αυτό που λέει ότι αν όταν ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή, όλοι συνειδητοποιούμε τι φοβερές "φυλακές" ανοίγουν όταν κλείνει ένα σχολείο (=εκδοτικός οίκος). Αμφίεση και διάθεση επαναστατημένες, λοιπόν και πάμε εκεί, στο πεζοδρόμιο της οδού Βασιλίσσης Σοφίας, κάτω από τα πανώ τους. Αυτό κάναμε στα νιάτα μας, αυτό μέχρι τώρα, αυτό και από δω και πέρα. Καλή δύναμη!
posted by Εαρινή Συμφωνία at 17.9.೧೦
Πρώτη ανάρτηση δεκαοχτώ Σεπτέμβρη δύο και τριάντα επτά πμ. (Είχα πει ότι θα βοηθήσω και τα παιδιά, αλλά στην Μαγνησία είχε πρόβλημα η Φόρτνετ, πέρα απ' του ότι του δημιούργησα και εγώ βλάβη και έτρεχα, μετά έμπλεξα με την δουλειά και την εκδήλωση, πάλι φάουλ βγήκα!)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους αγώνες σας, παιδιά! Αχρείαστη να είμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: