Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

"ΓΥΝΑΙΚΑ"



Παγκόσμια μέρα της Γυναίκας, σήμερα!
Χρόνια μας Πολλά!
Να είμαστε καλά και να γιορτάζουμε!

Δεν χρειάστηκε πολύ για να ξεχωρίσω μια Γυναίκα που έγραψε Ιστορία στα νεότερα χρόνια στην Ελλάδα μας!

Μελίνα Μερκούρη, φυσικά και παραπομπή, όχι στο άπειρο και ατελείωτο υλικό του google, αλλά στο συγκινητικότατο αφιέρωμα γι' αυτήν, του φίλου μου του Σπύρου!

Θερμά "Συγχαρητήρια", φίλε μου!

4 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Υπέροχα την ύμνησε Σπύρος

Χρόνια πολλά σου "ΓΥΝΑΙΚΑ"

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Τα χνάρια είπε...

Χρόνια σου ΠΟΛΛΑ, πολύτεκνη, γλαρένια μου! Να είσαι καλά, γερή και δυνατή! Να έχεις κέφια πάντα, να κάνεις και χειροποίτητη λαγάνα! Είσαι θεά! Χαρά στις διαθέσεις σου!

Αν δεν με συγκινούσε ο Σπύρος, δε θα ντελάλιαζα...! Ευτυχώς που το είδα, γλαρένια μου, γιατί πολλά μου ξεφεύγουν. Ότι πιάσω, κορίτσι μου!

Φιλάκια χιονισμένα, ελαφρώς. Και μ' αρέσει, αλλά και θέλω ανοιχτούς τους δρόμους... Αμ, γίνονται και τα δυο; Δεν γίνονται!

Μηθυμναίος είπε...

Χτες σου έστειλα ευχές για την ημέρα της ΓΥΝΑΙΚΑΣ, μα... καθώς φαίνεται η τεχνολογία μου τις "έφαγε". Στις ξαναστέλνω με αγάπη!

Τα χνάρια είπε...

Στράτο μου, "Σ' ευχαριστώ!" Να χαίρεσαι όλες τις γυναίκες σου! Από την σύντροφό σου, έως νύφη, (λοιποί συγγενείς) και φίλες!
Εγώ πάντως, δεν τό έφαγα! Να ξέρεις! Δεν ήρθε κάτι άλλο.
Κι από δω, αγάπη, Στράτο μου! Σταθερή και αμετάκλητη!