Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Να μας ζήσει!






Από καιρό είχα έτοιμα αυτά τα βιντεάκια, για να τα έχω μόλις σκάσει μύτη ο μικρός, αλλά αυτός, όλο αργούσε! Χθες το βράδυ, λες και ήξερα, έκανα πρώτα αυτά στο Γιουτιουμπ, ενώ ήταν στην συντήρηση του Πικάσα!
Δεν είχα στοιχεία, γι' αυτό δεν είχε και λόγια!
28 του Μάρτη, ημέρα Δευτέρα, διάλεξε ο μικρός! Ώρα, δεν ξέρω ακόμα! Συλλέγω στοιχεία!Τελικά, με βρήκε απροετοίμαστη!

Άχου το! Αυτός είναι ο τύπος που μας κορόϊδευε τόσον καιρό;
Βρε καλώς τον, βρε μαλώσ' τον!
Γειά σου μπέιμπυ! Καλώς όρισες στη ζωή μας! Σε περιμέναμε σαν την Άνοιξη!
Ξέρουμε ότι μας φέρνεις αυτό που λαχταράμε και δεν είναι τίποτ' άλλο, πέρα απ' την ελπίδα!
Να σας ζήσει, Γιώτα μου!Όλες οι Καλές οι Μοίρες, πάνω του!

Να μας ζήσει, Γιώτα μου!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Πανέμορφο ΔΩΡΟ!
Κατερίνα μου!

Πόσες ώρες διαθέτεις, καλή μου!
και με τί να τις ανταμείΨω!

Γνωρίζοντας την αγάπη σου για ό,τι κάνεις,
νομίζω δεν υπάρχει αντίτιμο!

Όμως και η δική μας αγάπη, το να μας θεωρείς δικούς σου/σας... είναι κάτι που δεν το φαντάστηκα στην ζωή μου!
Από την Όλγα, τον Ανδρέα και τον Πίτερ-Τζέημς(Παναγιωτάκης-Δημήτρης !!!)
στέλνω ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ, με τις ευχές τα λευκά λουλούδια και οι λεμονανθοί να στολίσουν την τύχη των δικών σου παιδιών, πρώτα, και την ομορφιά τους...
μαζί κι από εμάς τους...υπόλοιπους!
Σε φιλούμε
και πάλι χίλια "Ευχαριστώ"
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Ένωσα τα λουλούδια μας, Γιώτα! Ότι είχα στον μπακτσέ μου... γιατί δεν προλαβαίνω και πολλά πια!Να μας ζήσει, Γιώτα μου, γιατί όλα τα παιδιά του κόσμου είναι και δικά μας παιδιά!Όσο για τον μπέιμπυ "σας" που έγινε και "μας", τον είχα αγαπήσει προ πολλού, λόγω της αδελφικής μας φιλίας! Αφού όταν έμαθα πως ήρθε, ένιωσα σαν να ξαλάφρωσα!Με είχε αγχώσει πολύ η καθυστέρησή του! Μην κοιτάς που δεν τό 'λεγα!
Δώσε σε όλους τα φιλιά μου και τις ευχές μου, ιδιαίτερα στην Όλγα, γιατί την νιώθω σαν κόρη μου, από τότε που φωτογραφήθηκε με φωτογραφία μου...!
Δεν έκανα τίποτα! Χρωστάω πολλά ακόμα και μη μου λες "Ευχαριστώ" και "ανταμείψεις" και κολοκύθια! Αυτά είναι για τους ξένους!Αν περίμενα εγώ ανταμοιβές, δεν θα σχόλαγα τώρα, ούτε θα είχα βγάλει κότσια...!
Κι όσο σκέφτομαι ότι γέμισα το μαγαζί με καμέλιες, χάρισα δεμάτια σε γυναίκες σήμερα και δεν έβγαλα ούτε μια φωτογραφία, με πιάνει τρέλλα, με πολλά λ!
Φιλάκια, Γιώτα μου και χαρείτε τις στιγμές σας!
Είναι πολύ αληθινές και μοναδικές για να τις χάνεις, σχολιάζοντας!
Ανταποδίδω τις ποιητικές σου ευχές, για ΟΛΟΝΝΝ
τον κόσμο!
Φιλάκια πολλά! Δεν έχει ξενύχτι απόψε! ΥΠΝΟ!