Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Δώρο στην γλαρένια μας!



Είχα στο πρόγραμμα "των δώρων" να πάω μια μέρα στην παραλία, ειδικά για την γλαρένια μου, αλλά δεν τα κατάφερα.

Έτσι, την Παρασκευή που έτρεχα στην στάση, μη χάσω το λεωφορείο και είδα τον Νίκο να τους ταίζει, κοντοστάθηκα...

"Αυτοί είναι για την γλαρένια μου!" σκέφτηκα και τους χαρίζω με πολλή αγάπη!

"Καλά Κούλουμα" και "Καλή Σαρακοστή!" γλαρένια μου!

Υγ. Ήρθα για να πάρω το λινγκ, μ' άρεσε πολύ η ανάρτησή σου, μα δεν μου ανοίγει τα σχόλια! Γιατί; (Ωραίο αυτό το τραγούδι με την γυναίκα που θέλει λούσα! Φιλάκια!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: