Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 12 Μαρτίου 2011

Διάκριση Βολιώτισσας



Έπαινος από την Ένωση Σμυρναίων στο βιβλίο της Γεωργίας Καρακατσοπούλου - Χαϊδούλη, έγραφε σήμερα ο Ταχυδρόμος με την υπογραφή της Γλυκερίας Υδραίου.

Το πόσο χάρηκα, δεν λέγεται!

Την κυρία Γεωργία την γνώρισα στην εκδήλωση της Εξωραϊστικής Λέσχης στο αφιέρωμα για τον Παυσανία Γκάλιο.
"Από δω η Κατερίνα που έγραψε ένα βιβλίο για την μάννα, από δω η Γεωργία που έγραψε το "Καλλιπόλεως 29", είπε ο κοινός φίλος που μας σύστησε.
...Ακουστά είχαμε η μία την άλλη, εγώ μάλιστα της είχα τηλεφωνήσει και για μια εκδήλωση που είχα κάνει, αλλά δεν είχε μπορέσει να έρθει.
Της είπα πως "μου είχαν δώσει λίστες ονομάτων συγγραφέων και ποιητών του Βόλου, σε όλους τηλεφώνησα, όσους βρήκα ενημέρωσα, κι όσοι θέλησαν και μπορούσαν ήρθαν".
Κι εκείνη "ήθελε πολύ να 'ρθει", μου είπε και χάρηκα τόσο πολύ!
Ντράπηκα φυσικά, που δεν έχω διαβάσει το βιβλίο της, αλλά είπαμε, έχω τα δικαιολογητικά μου. Είμαι μια εργαζόμενη γυναίκα κι από κει και πέρα, ότι προλάβω να κάνω, ανήκει στα χόμπυ και στην τρέλα μου.
Απίστευτη γυναίκα! Ακόμα νιώθω την αύρα της γνήσιας, ζεστής και ανοιχτής αγκαλιάς της!
Το δε, χαμόγελό της, λες και αναβλύζει κατευθείαν από την ψυχή της!
Σπανίζει το είδος της! Απλή κι αυθόρμητη, όσο δεν παίρνει!
Πώς να μην χαρώ λοιπόν, σήμερα, διαβάζοντας τις επιτυχίες της;

"...η Εστία Νέας Σμύρνης, στο πλαίσιο του Πανελληνίου Διαγωνισμού για τη Βράβευση βιβλίων που εκδόθηκαν κατά τα έτη 2007, 2008 και 2009 με περιεχόμενο αναφερόμενο στις αλησμόνητες πατρίδες, απένειμε Α' έπαινο στη συμπολίτισσα συγγραφέα για το συγκινητικό βιβλίο της, το οποίο τιτλοφορείται "Καλλιπόλεως 29".
Παράλληλα όμως, το ίδιο βιβλίο "ταξίδεψε" στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, έως την Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι στην Αμερική, προς μεγάλη έκπληξη της κ. Καρακατσοπούλου.
...Το ίδιο βιβλίο αποτέλεσε την βάση για την εκπόνηση της διατριβής μαθήτριας...
...ενώ οι εκδόσεις "Καρδαμίτσα" επικοινώνησαν με την συγγραφέα, ζητώντας αντίτυπο του βιβλίου της.

"...Σίγουρα δεν έχω πρόθεση η φιλοδοξία να κριθώ ως συγγραφέας" ομολογεί η συγγραφέας του βιβλίου, εκφράζοντας παράλληλα τις ευχαριστίες της στην "Μαίρη Καρουκανίδου, που έριξε μια ματιά στα κείμενα μου".

Αυτά, είναι τα ωραία, παιδιά!
Πώς να μην χαίρομαι όταν τα γραπτά καρδιάς προχωράνε και ειδικά από τέτοιους ανθρώπους σαν την κυρία Γεωργία;

Να παραμείνεις όπως είσαι, κυρία Γεωργία μου!
Να είσαι γερή και να γράψεις πολλά βιβλία!
Να είσαι σίγουρη πως αργά ή γρήγορα κι εμείς θα σε διαβάσουμε!
Ευτυχώς, τα βιβλία ξέρουν να περιμένουν!

Κλικ στην εικόνα για να διαβάσετε όλο το κείμενο της Γλυκερίας!
"Εύγε!" σταθερό και σε σένα, Γλυκερία μου!
(Εκεί στα λινγκ με τις εφημερίδες δεν έχω ειδικευτεί. Κι απ' τις άλλες, έτοιμα τα παίρνω, ότι παίρνω.)

Υγ. Ο καλός ο γκούγκλης με έβγαλε σε μια σελίδα!
Η κυρία Γεωργία Καρακατσοπούλου είναι με το ριγέ σακάκι. Με το κίτρινο είναι η πρόεδρος του Εγγλεζονησίου κυρία Ουρανία Σταματιάδου.

Υγ. 2. Βρήκα και ανάρτηση της αρτάνις που είναι φίλη της! Γειά σου αρτάνις!

Υγ. 3. Το πόσο πίσω με πήγε το ίντερνετ, χάνοντας τα της περιοχής μου, ας μην το συζητήσουμε...
Ξεφεύγω με το "Ποτέ δεν είναι αργά" κι ότι έπρεπε να "ταξιδέψω" τόσο... για να βρώ τον θησαυρό μου, που ήταν δίπλα μου, όπως λέει και ο αλχημιστής...

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Aυτά να διαβάζω
και να χαίρομαι!!!

Ευχές,
χαιρετισμούς,
Αγάπη,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Ήξερα ότι θα το χαρείς, Γιώτα μου! Τώρα μένει να το διαβάσουμε κι εμείς και η κυρία Γεωργία να γράψει κι άλλα!
φιλάκια σας!