Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Άντρα μου, θέλω ταξίδια...

Τα έκλεψα απ' την γλαρένια μας!


...στης ακρίβειας τον καιρό
Στης ακρίβειας το καιρό επαντρεύτηκα κι εγώ

Και μου δώ-, άιντε βρε και μου δώσαν μια γυναίκα
Και μου δώσαν μια γυναίκα που 'τρωγε για πέντε δέκα

Πρώτο βρά-, άιντε βρε, πρώτο βράδυ που την πήρα
Πρώτο βράδυ που την πήρα έφαγε μια προβατίνα

Και το δέ-, άιντε βρε, και το δεύτερο το βράδυ
Και το δεύτερο το βράδυ προβατίνα και γελάδι

Βρε γυναί-, άιντε βρε, βρε γυναίκα 'κονομία
Βρε γυναίκα, 'κονομία, τώρα που 'ναι δυστυχία

Άντρα μου άιντε βρε, άντρα μου θέλω φουστάνι
Άντρα μου θέλω φουστάνι, γύρω-γύρω με γαϊτάνι

Άντρα μου, άιντε βρε, άντρα μου θέλω καπέλο
Άντρα μου θέλω καπέλο γύρω-γύρω με το βέλο

Άντρα μου, άιντε βρε, άντρα μου θέλω γοβάκια
Άντρα μου θέλω γοβάκια, γύρω-γύρω με φιογκάκια

Άντρα μου, άιντε βρε, άντρα μου θέλω βρακί
Άντρα μου θέλω βρακί, γύρω-γύρω με γαζί

΄Αντρα μου, άιντε βρε, άντρα μου θέλω γοβάκια
' Αντρα μου θέλω γοβάκια γύρω-γύρω με φιογκάκια

Και αρπά- άιντε βρε και αρπάζω ένα ξύλο
Και αρπάζω ένα ξύλο και τη φέρνω γύρω-γύρω...



2 σχόλια:

helena είπε...

Στης ακρίβειας τον καιρό εστολίστηκα κι εγώ
με τ' απόκριάτικά μου κι έφερα την αφεντιά μου
στης καλής μου φιλενάδας βόρεια της Τσαγκαράδας
να γιορτάσουμε παρέα, όμορφα, καλά κι΄ωραία!!!

Και πολύ καλά έκανες και σ' ευχαριστώ!!!
:-)

ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!

Φιλίκαι Γλαρένιες αγκαλιές

Τα χνάρια είπε...

Γλαρένια μου, στιχουργέ μου, εσύ, πολλά πολλά φιλιά! Καλά να περνάς! Καλή Σαρακοστή! Σ' είχα ένοια με τους γλάρους, αλλά δεν ήθελα να σου χαρίσω και παλιές ή άλλων φωτογραφίες! Αυτές προέκυψαν, μόνο που δεν έχω καλή μηχανή πια και ο Πικάσα μου κάνει κόλπα! Στίγμα ότι δεν σε ξέχασα!
Ναι;
Άντρα μου, θέλω βρακί με γαζί! Καλό!Μού 'μεινε!