Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ΕΥΧΕΣ ΣΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ!



Στην Φωτεινούλα μου που γιόρταζε και μου ξέφυγε! Ευτυχώς που δεν κολλάει σε τέτοια!
Πολύχρονη, γερή κι ευτυχισμένη, φίλη μου! Να χαίρεσαι την οικογένεια, να δεις τους λεβέντες σου όπως επιθυμούν και επιθυμείς και ΚΑΛΑ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ με πρώτη την ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΤΕΝΑΓΜΩΝ!

2 σχόλια:

Φωτεινή S είπε...

Κατερίνα μου,
σ' ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση αυτή.
Πού στο καλό τα προλαβαίνεις όλα;
Πάντα γερή και δυνατή να μας διαλαλείς!!!
Πολλά φιλιά

Τα χνάρια είπε...

Αν τα προλάβαινα, Φωτεινούλα μου, δεν θα το μάθαινα την επόμενη μέρα, οπότε, δεν ισχύει! Όλο και μου ξεφεύγουν πράγματα και καταστάσεις.
Αρκεί όμως η καλή καρδιά! Φιλάκια Φωτεινή μου και πολλές ευχές για τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ!