Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Λέσχη Βόλου, συνεχίζοντας τις Καλλιτεχνικές - Λογοτεχνικές βραδιές που διοργανώνει:

"...με μουσικές εξαίσιες με φωνές..."

Σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε την εκδήλωση για τον βραβευμένο συμπολίτη μας, ποιητή Μιχάλη Μπάστα, στις 28 Μαρτίου 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8 μ.μ., στην Εξωραϊστική Λέσχη Βόλου (Ι. Καρτάλη 3, τηλ: 24210 23365).

Για το έργο του θα μιλήσουν ο Βασίλης Αναγνωστόπουλος και ο Κώστας Λιάπης.

Αποσπάσματα από το έργο του διαβάζουν και απαγγέλουν ο Βασίλης Μητσάκης, η Αμαλία Γκιζά και τραγουδούν δημιουργίες ελλήνων συνθετών.

Συνοδεύει με την κιθάρα του ο Γιώργος Φουντούλης.

Για το Δ.Σ.
η Πρόεδρος
Μαρία Γαλανού


ΘΕΣΣΑΛΙΑ και Κώστας Λιάπης που κάτι παραπάνω ξέρει!


ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ και Γλυκερία Υδραίου που κάτι παραπάνω έμαθε!

Διαθλάσεις η ποιητική συλλογή του 2011, η πρώτη, σίγουρα όμως, όχι η τελευταία, γιατί ένας ποιητής, ποτέ δεν βγαίνει στην σύνταξη!

Εν αναμονή της βιβλιοπαρουσίασης, να μάθουμε περισσότερα.
Το δικό μου ρεπορτάζ στα χνάρια, από Βολιώτες πελάτες, ήταν:

"Α, γι' αυτό έκανε ποιητικές δίκες! Χάζευες να τον ακούς! Και κυρίως... "αθώος ο κατηγορούμενος" γιατί έβρισκε αυτό "το κάτι" που δεν φαντάζονταν άλλος, κανένας! Έμπαινε στην ψυχολογία του κατηγορούμενου, του έδινε ελαφρυντικά, άγγιζαν τα λόγια του, ανατρέπονταν οι αποφάσεις, μιλάμε για πολύ ταλαντούχο ποινικολόγο!"

Αμ, κύριε Μιχάλη, εγώ περιμένω από σας, κι ένα βιβλίο με λόγια σας που συγκίνησαν την Έδρα και το κοινό! Για να τα θυμούνται ακόμα, όσοι τα άκουσαν προφορικά, πρέπει να μείνουν, όπως και τα ποιήματά σας!

Μακάρι να έχουμε από σας, κι ένα τέτοιο βιβλίο, κύριε Μιχάλη μου, γιατί εκείνο θα είναι και "Ποίηση ζωής άλλων" και θα ενδιαφέρει πολύ!
Γιατί αυτή η "Ποίηση" που μέσα απ' την μεταμέλεια δίνει την Ελευθερία ή την μικρότερη τιμωρία στον άνθρωπο, αγγίζει έργο Θεϊκής Ποίησης και μας λείπει!

Ας είναι και μυθιστόρημα ή ακόμα κι ένα μικρό διήγημα.!
Τον τρόπο θα τον βρείτε εσείς.
Αρκεί να έχει τα "λόγια κλειδιά", τα ποιητικά, που "έσωσαν" ανθρώπους!

Ως τότε, εμείς θ' ανακαλύπτουμε τον κρυμμένο ποιητή και Άνθρωπο Μιχάλη Μπάστα!

Απ' το:

"Η Συμφωνία του νέου Κόσμου"

"...Ε, σεις
αποτυχημένες στρατιές της παλιάς γενιάς.
Κοιτάχτε τα γήπεδα της χαράς
που χτίζουμε.
Ιδέστε πώς σπέρνουμε τα χωράφια μας
με σπόρους αγάπης και ειρήνης.
Κοιτάχτε πώς σκάβουμε τη γη
και πάνω απ' τους σκελετούς των θυμάτων σας
ορθώνουμε σχολειά
με αυλές χαράς και κήπους δικαιοσύνης.
Γιομίστε τα μάτια σας με τ' όραμα
του καινούργιου κόσμου
που προσπαθούμε να στήσουμε
και πριν κατηφορίσετε
για τα λημέρια του σκότους,
γυρίστε τον γερασμένο αυχένα σας
και χαρείτε το θαύμα
της καινούργιας γενιάς..."

Ναι, στο ποίημα που επέλεξε ο Κώστας Λιάπης, φαίνεται και ο ποιητικός δικηγόρος!

Ένα μεγάλο "Εύγε" σε όλους τους συντελεστές των εκδηλώσεων που μας γνωρίζουν τέτοιους ξεχωριστούς ανθρώπους!

"ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ" εύχομαι, που έτσι κι αλλιώς είναι δεδομένη! Τα "υλικά" είναι πρώτης ποιότητας και δε χωράει, καμιά αμφιβολία!

Πρώτη ανάρτηση:22/3/11 9:45 μ.μ.

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου, γλυκιά μου φίλη,
... θες να πεις ότι το "σχόλιο" μου ΔΕΝ βγήκε!!!

κι εγώ, που νιώθω ότι ότι το Ιντερνετ μου κάνει "κόλπα" στο δικό μας με γέλασε;

Τα συγχαρητηριά μου σε ΟΛΟΥς, παρουσιαστές και παρουσιαζόμενους,
και σε σένα, που τα καταφέρνεις να τους γνωρίζεις σε μας, στην άλλη άκρη του ωκεανού!
εδώ, βρέχει, μπουμπουνίζει, χιονίζει...
κι ο μπέμπης μας ακόμη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε φιλούμε,
σας αγαπάμε, όλοι μας, όλους σας,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, κι από δω γλυκιά κι αγαπημένη, αν δεν το δω, να πατήσω δημοσίευση, πώς θα βγει;
Μόλις το είδα!
Έτρεχα όλη μέρα. Τώρα μιλάμε για πολύ τέζα, άδειασαν οι μπαταρίες και θέλουν γέμισμα. Για τις σωματικές μιλάω, δηλαδή, φαί και ύπνο, γιατί οι άλλες οι ψυχικές... είναι τέρμα τα γκάζια...
Κι εμένα μου κάνει κόλπα πολλά απόψε. Κλείνω και ξανανοίγω, γι' αυτό θα τ' αφήσω ήσυχο νωρίς.
Ότι γνωρίζω, σας γνωρίζω, Γιώτα μου! Πόσα δεν έχω μάθει, ή δεν σας έχω πει! Μακάρι να είχα εφημερίδα και καμιά εκατοστή υπαλλήλους! Κανέναν δεν θα άφηνα παραπονεμένο! Να είσαι σίγουρη!
Βρέχει και μπουμπουνίζει; Εδώ, Άνοιξη!
Και σε σας, έρχεται! Μην είσαι βιαστική! Την φέρνει ο εγγονός και θα είναι διαρκείας!
Φιλάκια, Γιώτα μου!
Τα συγχαρητήριά σου, τα βλέπουν οι Βολιώτες! Μην ανησυχείς! Χαίρονται και συγκινούνται μαζί που μια ξενητεμένη ελληνίδα, εξίσου ταλαντούχα και αξιοπρόσεκτη, λέει τον καλό τον λόγο!
Μην κοιτάς που δεν κατέχουν από ίντερνετ! Ένας να δει, το αναμεταδίδει. "Από στόμα σε στόμα", που λέει, μαθαίνονται τα καλά, όπως και τα κακά!
Εγώ το πήρα πατριωτικά και θεωρώ καθήκον μου να μιλάω -έστω και λίγο- γι' αυτούς τους ανθρώπους που παρέμειναν στο μολύβι και στο χαρτί. Πιστεύω ακράδαντα, πως, ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ!
Φιλάκια απότομα, γιατί με φωνάζουν!
Τα ξαναλέμε.
Άντε, με τον κρίνο θα 'ρθει!Βρε, τον μικρό, τι μας κάνει! Όχι τίποτ' άλλο, έχω έτοιμο ένα βιντεάκι απ' τις Απόκριες, ακόμα! Πάει χαμένο! Είμαστε για καινούργιο και δεν προλαβαίνω!Τι θα του χαρίσω;