Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Για λίγο ακόμα...

Κυριακή, έξι και είκοσι έξι πρωί.
Πράγματι. Μόνο μια τρελλή και άρρωστη σαν κι εσένα θα καθότανε ακόμα στον υπολογιστή, Κατερίνα και το ξυπνητήρι για τις δουλειές της Κυριακής, ήδη μετράει χρόνο!
Χαζή!

Ναι, είμαι. Ήμουνα. Για λίγο χρόνο ακόμα...
για ότι υποσχέθηκα στον εαυτό μου και στους άλλους.
μετά, τέλος!
Με προδίνουν και οι δυνάμεις μου, άλλωστε, κι έχω υποχρεώσεις και οικογένεια.
Δεν έχω κανένα δικαίωμα να αυτοπροδίνομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: