Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

ΤΕΛΕΞ

Το ότι είμαι "εκτός", δε σημαίνει πως ξέχασα ανθρώπους, πράγματα και υποσχέσεις.
Απλά, καθένας έχει τα λούκια του...
Πρώτα απ' όλα, να είμαστε καλά!
Αγαπώ όλον τον κόσμο, να το θυμάστε!
Ελπίζω πως κάποια στιγμή θα επανέλθω δριμύτερη!

2 σχόλια:

Matriga είπε...

Βλέπω πως είσαι blogger χρόνια. Χαίρομαι που με επισκέφτηκες απόψε, αλλά λυπάμαι που διέκρυνα μια πεσμένη διάθεση στο σχόλιό σου! Υπάρχει πολύ μέλλον για σένα στο blogging και άλλο τόσο στη σχέση επικοινωνίας που μπορούμε να φτιάξουμε μέσα από τα blogs μας.

Χάρηκα πολύ για το σχόλιό σου και πιο πολύ που είμαι αναγνώστριά μιας αξιόλογης blogger ;)

Κοχυλένια φιλιά από την blogger με το δύσκολο όνομα! (Το μικρό είναι Μαρία και το Τρίγκα το επίθετο και έτσι βγήκε το Matriga)

Τα χνάρια είπε...

Μαρία μου, ίσως να προυπήρχα απ' τα μπλογκ, εφόσον κατι παρόμοιο έκανα, αλλά με άλλο τρόπο.
Μπλόγγερ όπως εννοούν οι πολλοί, μάλλον δεν είμαι ή τουλάχιστον είμαι λίγο και κατά καιρούς, ανάλογα τον χρόνο μου και τις διαθέσεις μου.
Όπως θα είδες στην πυξίδα μου χρησιμοποίησα τα μπλογκ περισσότερο ως τάξη και αποθήκευση των αναμνήσεών μου, παρά ως επικοινωνία. Εκεί κάτι πήγε στραβά (ενώ μ' αρέσει) και χάθηκα.
Θα έλεγα πως είμαι μια μοναχική μπλόγγερ,κι αυτό μόνο και μόνο επειδή υπάρχω στον χώρο.
Αξιόλογη μπλόγγερ; Ιδού η απορία και δένει και με το δικό σου ερωτηματικό.
Κι εγώ χάρηκα που είδα πως έχω μια ναγνώστρια που το δηλώνει κιόλας με την σφραγίδα της, γι' αυτό και σου έγραψα αμέσως.
Ήταν το θέμα σου λεπτό, Μαρία μου, ήταν πεσμένοι και οι παλμοί μου αυτές τις μέρες (και είναι ακόμα - σε ανάρρωση βρίσκομαι) γι' αυτό έπεσε και η διάθεση.Έτσι πάει. Όταν πέφτουν τα βασικά που είναι η υγεία, πέφτουν όλα μετά.
Ευελπιστώ πως όλα θ' ανέβουν σύντομα και θα τα ξαναπούμε καλύτερα. Εντάξει;
Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ για την τιμή, γενικώς! Η ψυχολογία λέει ανεβάζει πολλά, ακόμα και τους παλμούς μιας κουρασμένης καρδιάς!
Γύρω στους 5, τους 'κονόμησα από σένα, μάλλον!
Χωρίς μάλλον. Είμαι σίγουρη! Να είσαι καλά!