Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Ελεύθερα συλλογιέμαι

...Κι αφού ο Ρήγας το είπε: "Όποιος ελεύθερα συλλογάται, συλλογάται καλά", λέω να συλλογιστώ και εγώ λίγο ελεύθερα... απόψε.

Η αλήθεια είναι πως δεν προλαβαίνω να κάνω πράγματα στο ίνετερνετ πια! Θέλω, όμως! Όσο έχω δυνάμεις και κότσια, θα διαθέτω χρόνο απ' την ξεκούρασή μου, έτσι, έστω σαν στίγμα από μένα.

Η αλήθεια είναι πως η στοίβα με τα βιβλία μου παραμεγάλωσε και θ' αργήσω πολύ να τα διαβάσω. Εκτός αυτού, ακόμα και το σκανάρισμα απαιτεί πολύ χρόνο, γι' αυτό και μερικές φορές καταφεύγω στα βιντεάκια.

Δε σημαίνει όμως αυτό ότι δεν μ' ενδιαφέρουν, ούτε πως απαξιώ, κ.λ.π. κ.λ.π.



Άλλη μια αλήθεια είναι πως η Βιβλιοθήκη ακόμα στα χνάρια είναι στα σχέδια... του Σεπτέμβρη. Είδωμεν!

Ωστόσο, πολλά βιβλία κυκλοφορούν από τραπέζι σε τραπέζι και κάθε μέρα τα κουβαλάω μαζί μου, όχι για να μη μου τα κλέψουν, αλλά γιατί ξέρω πως κάποιο βράδυ θα τα χρειαστώ για να σας τα παρουσιάσω, μόνο που δεν ξέρω πιο βράδυ!

Απόψε πήρα στην σειρά τα βιβλία της Εταιρείας Θεσσαλικών Ερευνών. Νομίζω πως δικαιούται την προτεραιότητα, για να συνεχίσει ακάθεκτη το έργο της!

Κάνουν πολύ καλή δουλειά εκεί και τους αξίζουν "Θερμά Συγχαρητήρια"!



Κάπως έτσι, έστω πρόχειρα, θα προσπαθήσω να παρουσιάσω άλλη βραδιά και τα υπόλοιπα βιβλία που έχω αδιάβαστα.

Είχα υποσχεθεί βιβλία στην Δημόσια Ιστορική Βιβλιοθήκη Ζαγοράς και τώρα με τα χνάρια... θα τα μοιράσουμε.

Θα καταλήγουν εκεί, εφόσον τα διαβάσουν οι φίλοι - πελάτες μου.

Μη μου θυμώσετε εκεί στην Βιβλιοθήκη! Εντάξει;

Ο τελικός προορισμός τους είναι εκεί, είτε τα αγοράζω, είτε μου τα χαρίζουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: