Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Τσαλαπετεινός στην γειτονιά μου






Τέτοια ώρα, τι να σας πω;
Θα σας πω μόνο πως σήμερα (δηλαδή χθες) είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου, ένα πολύ όμορφο πουλί!
Στο πέταγμά του δεν το πρόλαβα να το φωτογραφήσω.
Έχει πολύ όμορφα χρώματα!
Ο άντρας μου είπε ότι είναι τσαλαπετεινός.
Ακουστά τον είχα, αλλά...

Υγ. Για να δούμε τι λένε τα σημάδια του, γιατί εγώ "διαβάζω" τα πουλιά.
Άλλες λένε το φλυτζάνι, εγώ, αν και καφετζού, δεν το έμαθα ακόμα!

Να είστε καλά! Να περνάτε καλά! Καλό Σαββατοκύριακο!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...κι εγώ, από δω...
μαζί τα γράφουμε!
άσε που δεν έχω εντοπίσει τα...στίγματα με το νέο πρόγραμμα και βασανίζομαι...
μα με τη ζέστη, ΔΕΝ θα κάνω τη χάρη... να τα ψάχνω ένα ένα.
Θαυμάσιο το πουλί σου, Κατερίνα μου! Ποτέ δεν το είχα δει,... όταν συναντηθούμε, κάποτε, να με θυμίσεις να σου πω από ...μαντίκές ...ικανότητες...
Σε θερμοφιλώ... Υιώτα Αστοριανή, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλημέρα, Γιώτα μου! Υπομονή! Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που θέλω να τελειώσει γρήγορα το καλοκαίρι. Τόσο τρέξιμο, δεν βγαίνει με την ζέστη!
Εσύ που μπορείς, κάτσε μέσα κοντά στο κλιματιστικό ή πήγαινε στην θάλασσα.
Είδες το πουλί μου; (Μ' άρεσε η έκφραση της ιδιοκτησίας!)
Καλά! Άσε τις μαντικές ικανότητες... γιατί θα αποδειχθώ καλύτερη από σένα.
Πολλά φιλιά, χαρούμενο Σαββατοκύριακο!
Μαζεύω δυνάμεις να πάω για δουλειά και δεν τις βρίσκω τις άτιμες!
Μα, πού να πήγαν;