Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο, 10 Ιουλίου 2010

Τσαλαπετεινός στην γειτονιά μου






Τέτοια ώρα, τι να σας πω;
Θα σας πω μόνο πως σήμερα (δηλαδή χθες) είδα για πρώτη φορά στη ζωή μου, ένα πολύ όμορφο πουλί!
Στο πέταγμά του δεν το πρόλαβα να το φωτογραφήσω.
Έχει πολύ όμορφα χρώματα!
Ο άντρας μου είπε ότι είναι τσαλαπετεινός.
Ακουστά τον είχα, αλλά...

Υγ. Για να δούμε τι λένε τα σημάδια του, γιατί εγώ "διαβάζω" τα πουλιά.
Άλλες λένε το φλυτζάνι, εγώ, αν και καφετζού, δεν το έμαθα ακόμα!

Να είστε καλά! Να περνάτε καλά! Καλό Σαββατοκύριακο!