Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Αλήθειες

Χθες συνάντησα έναν παλιό μου φίλο. Χαρήκαμε και συγκινηθήκαμε πολύ και οι δυο.
Στα όσα προλάβαμε να πούμε, ήταν και τα μπλογκ. Τα τελευταία χρόνια μαθαίνει τα νέα μέσα των μπλογκ. Παρακολουθεί μάλιστα τα δημοφιλέστερα 100! Δεν ήξερε ότι κι εγώ έχω μπλογκ, γιατί λέει "δεν με είδε γραμμένη!"
Του εξήγησα ότι εγώ έχω πολλά μπλογκ, δεν έχω καμιά σχέση με τους ανταγωνισμούς κ.λ.π., ούτε με τις ειδήσεις, ούτε με τις διαφημίσεις, κι ότι στην ουσία, ούτε να γραφτώ ξέρω! Άλλωστε, αλλάζω και συχνά σπίτια.
Του έγραψα σ' ένα χαρτί την σελίδα μου, για να με βρει.
Ήταν πολύ ενθουσιασμένος, μα είχε και κάποιες απορίες!
Τι να του εξηγήσω παραπάνω, όταν στα μάτια του φάνταζαν όλα τόσο αληθινά;
Σήμερα κοίταξα στο συνκ, όντως η μπλογκόσφαιρα είναι "ζωντανή" και χαίρομαι γι' αυτό!
Είπα να γράψω και τα χνάρια, μια που μπήκα, το ξεκίνησα, αλλά, άμα δεν καταλαβαίνεις από όρους και τεχνικές, άστο καλύτερα!
Ωστόσο, βρήκα αυτό και του το χαρίζω του φίλου μου, για να μην παρασύρετε στο μέλλον πολύ απ' τις πρωτιές!

Αφαίρεση blogs που έχουν στόχο τον τεχνητό επηρεασμό του Τop100

SYNC Support Φεβ-19 2010 • Ανακοινώσεις

Σας ενημερώνουμε ότι στο επόμενο διάστημα θα παρακολουθούμε τη δραστηριότητα προσθήκης νέων blogs και υπάρχει ενδεχόμενο να αφαιρούμε blogs από τις λίστες τoy sync.gr.

Ως γνωστόν η λίστα με τα δημοφιλέστερα blogs διαμορφώνετε μετρώντας τα links που δέχεται ένα blog από άλλα. Τους τελευταίους μήνες διαπιστώσαμε ότι όλο και περισσότεροι bloggers έβρισκαν τον εύκολο δρόμο της "δόξας" - δημιουργώντας ψεύτικα blogs (linkblogs) που το καθένα από αυτά έδινε στο βασικό τους blog μια ψήφο-link. Τα έδιναν δηλαδή οι ίδιο στους εαυτούς τους.

Αποφασίσαμε να παρακολουθούμε τη δραστηριότητα όλων πλέον με το λογισμικό μας και να αφαιρούμε (προσωρινά ή μόνιμα κατά περίπτωση) blogs για οποία έχουμε βεβαιωθεί ότι κάνουν τέτοιες πρακτικές. Τα blogs που θα αφαιρούμε δεν θα είναι τα ψεύτικα linkblogs, αλλά το blogs-στόχοι αυτής της πρακτικής, αυτά που οφελούνται από το λινκάρισμα.

Η αφαίρεση των blogs που διαπιστώνουμε ότι προβαίνουν σε τέτοιες ενέργειες παραμόρφωσης της πραγματικής εικόνας της μπλογκόσφαιρας, θα γίνεται χωρίς προειδοποίηση και αιτιολόγηση.

The SYNC Team

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Φίλη μου,
ανεξάντλητη φίλη της αλήθειας!
Μου θύμησες
μια "κάποια φίλη (!)" συλλόγου, που έφυγε...
και:
-..α! πώς πήγατε με με τον κόσμο; τους άρεσε το...σκετσάκι σου;
-...αστειεύεσαι; ν' άκουγες τα γέλια και τα παλαμάκια!!!
-...Ω! ναι;...και από ποιά παρέα ερχόντουσαν;
-...μα, από μπροστά, ...τί εννοείς;
-...τττίποτα! κάποιοι λένε ότι τους έχετε υποσχεθεί ντόνατς και σουβλάκια, στο τέλος του πανυ-ηριού (!!!)... απ' το περίπτερο που έχετε στη γωνία...
-... μα τί λες; ο κόσμος, έρχεται κι αγοράζει...
-...τότε, γιατί λέτε ότι: -...άντε, τους "ταϊσαμε πάλι;"... μόνο ριάλια δε μπήκανε στις τσέπες μας!!!

Κατερίνα μου,
έτσι γίνεται... όποιος έχει τα μέσα, κερνιέται, και πίνει!
Στα γρήγορα, σε φιλούμε
Υιώτα
από την Υπέροχη ...νύφη=Ν.Υ.!

Τα χνάρια είπε...

Στα γρήγορα κι εγώ, Γιώτα μου, αφού σε συγχαρώ πάλι για τον Άη Βασίλη της αγάπης σου!
Πολύ ΔΥΝΑΤΟ! Εύγε, κι ας το 'μαθα μετά από τόσα χρόνια!
Πόσα έχεις άραγε ακόμα στα συρτάρια σου;
Τι άλλο χάνουμε;
Καλό το "ανέκδοτο"...
Τα ριάλια όμως, αν και έχουν δυσκολέψει πολύ την ζωή μας, είναι άχρηστα άμα είναι χωρίς αντίκρισμα.
Οπότε, και δεν μας ενδιαφέρουν!
Φιλάκια της! Θα τα πούμε μαζεμένα, χιονισμένη νύφη μου!