Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του 20ου αιώνα



Το τελευταίο ηλιοβασίλεμα του 20ου αιώνα!

Μου το έστειλε η φίλη μου η Πέρσα Κουμούτση, μαζί με τις ευχές της.

Υπέροχη επιλογή Πέρσα μου!

Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά, Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία μόνο Ανατολές στην πνευματική σου καριέρα και σε όλη σου τη ζωή, γενικότερα!
Τα ηλιοβασιλέματα να είναι μόνο για χαλάρωση!...

6 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ!!!
ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ έστω και μέσα απο τα μικρά που άλλοτε μας φάνταζαν αδιάφορα!!!

Πολλά φιλιά!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αστοριανή είπε...

Kali Xronia,
Katerina mas!

(apo ths koris mas, sou stelnw pali efxes... tha to katalabes afou xrisimopoiw afta ta apaisia "grammata")

H Persa, einai mia apo tis glykyteres kyries tou Logou kai tis parousias!

Xairetismous,
Yiwta,
astoriani
NY

Καραβάκι είπε...

Καλή χρονιά κι από δω!Με υγεία και δύναμη!Για να αντέξουμε όσα έρχονται...

Τα χνάρια είπε...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, αγαπημένη μου γλαρένια!
Δεν υπάρχουν χαρές και μικρές, γλαρένια μου!
Οι χαρές είναι χαρές! Δεν έχουν μέγεθος!
Η χαρά των ευχών σου και η καρτούλα σου, είναι ΧΑΡΑ! Είναι τροφή και δύναμη της ψυχής!
Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου! Χαρές μόνο στη ζωή σου και στην οικογένειά σου!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ με περισσότερες χαρές, ανεξαρτήτου μεγέθους...
Φιλάκια! Κάποια στιγμή θέλω να μαζέψω τις φώτο που μου χάρισες! Είναι όλες μία και μία!

Τα χνάρια είπε...

Καλή Χρονιά και πάλι, Γιώτα μου! Η Πέρσα είναι ξεχωριστό κορίτσι και ταλέντο. Της αξίζουν τα καλύτερα!
Μην σκοτίζεσαι για τα γράμματα. Σημασία έχουν τα λεγόμενά σου και η προσπάθειά σου να επικοινωνήσεις γρήγορα από έναν ξένο για σένα υπολογιστή!
Σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα γι' αυτό!
Άντε, ολοκλήρωσε με την πρώτη ευκαιρία τον Άι Βασίλη, γιατί δεν μπορώ τις συνέχειες! Μετά θα τον διαβάσω! Κανόνισε να τον ολοκληρώσεις γρήγορα!Εντάξει;
Τον θέλω ολόκληρο τον Άι Βασίλη σου! Ή όλα ή τίποτα! Δεν φτάνει που μας ήρθε τσιγγούνης φέτος, μου τον τσιγγουνεύεσαι κι εσύ!
Δώσε, παιδί μου ύλη στον λαό! Αφού έχεις! Να μην είχες, να έλεγα!
Φιλάκια, Γιώτα μου! Σε κολλάω. Κάνε ότι μπορείς κι όταν μπορείς!Τον είδα, αλλά δεν πρόκαμα να τον διαβάσω. Αυτές τις μέρες μου βγήκε η κούραση όλου του 10!
Θα ξαναγκαζώσω... και τα λέμε...
Φιλιά στην οικογένεια! Και ευχές, εννοείται!

Τα χνάρια είπε...

Καραβάκι μου, είχα ένα αναγκαστικό διάλειμμα.
Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, κορίτσι μου!
Η δύναμη μας χρειαζόταν πάντα, πόσο μάλλον τώρα!
Ας είμαστε αιδιόδοξοι κορίτσι μου ότι θα την βρούμε, γιατί αν είχαμε αποθέματα κι απ' αυτήν, δεν θα φοβόμασταν τίποτα!
Όσο για την υγεία, αν δεν είναι καλή η ψυχολογία, σέρνεται κι αυτή.
Να περάσουν οι γιορτές να βρούμε την σειρά μας, γιατί αλίμονό μας! Έχουμε "χειμώνα" μπροστά μας!
Εμένα σήμερα πονάνε όλα! Δεν ξανάγινε! Διάλεξα κρεβάτι, μπας και περάσουνε!
Φιλάκια πολλά και υπομονή! Πρέπει ν' αντέξουμε και να μην κλονιζόμαστε στις όποιες δυσκολίες. Ενωμένοι θα τα ξεπεράσουμε όλα!