Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

"Δικαίωμα" στα παιδικά δώρα









Η Πατρούλα είναι μια ξεχωριστή δασκάλα. Ήταν δασκάλα των παιδιών μου και έχει παραμείνει φίλη.
Η Πατρούλα σε όλη την διάρκεια της Χριστουγεννιάτικης αδείας της ετοίμαζε χειροποίητα δωράκια για τα παιδιά της τάξης της, που είναι "και δικά της παιδιά", όπως λέει.
Μόλις ανοίξουν τα Σχολεία, θα τα μοιράσει, μαζί με τις ευχές της, την αγάπη της και τις γνώσεις της.

Συγκινήθηκα πολύ όταν προχθές ο γιος μου, μου έφερε τα παιδικά της δώρα...
Ένιωσα παιδί, γιατί η Πατρούλα μου έδωσε αυτό το "δικαίωμα".

"Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ", αγαπημένη μου δασκάλα!...
Να σ' έχει ο Θεός καλά και να μας "διδάσκεις" πως η ευτυχία ξεκινάει από τα χέρια μας, είτε αυτά δημιουργούν, είτε αγκαλιάζουν!

3 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Τόσο τρυφερή χειρονομία,
Κατερίνα μου!
Η κυρία Πατρούλα,
δεν συγκίνησε μόνο εσένα μα και την δική μας "δασκάλα", την Όλγα μας...
Είχε τόσα χαριτωμένα δωράκια για τα παιδιά της πέμπτης τάξης... και με άλλη δασκάλα πόσα δεν της έστειλαν, τώρα που αναγκαστικά μένει στο...κρεββάτι για την ασφάλεια του μωρού τους!
Αυτές είναι ευεργετικές συγκινήσεις,
εύγε στη κυρία Πατρούλα, και συγχαρητήρια σε σένα που παρουσιάζεις την αγάπη των διδασκάλων, για τα παιδιά...
Χρόνια πολλά σε όσες κι όσους εορτάζουν σήμερα κι αύριο...
Με την αγάπη μας,
Υιώτα (αστοριανή) ΝΥ
και... Δημήτρης (που σε μοιραζόμαστε!!!)

Τα χνάρια είπε...

Η μοιρασιά μ΄αρέσει, καθώς και τα γραφόμενά σου, Γιώτα μου! Να μας ζήσουν οικαλές δασκάλες!Και τα παιδάκια και μεις τα μαμάκια!
Κι από μένα ευχές στους εορταζόμενους, όλους!
Φιλάκια και αγάπη στην Όλγα σου!

Αστοριανή είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

Φιλάκια,
απ' όλους σε όλους...
Υιώτα