Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Τα χνάρια μου στολισμένα













Τα χνάρια - Χριστούγεννα
2010

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...νοικοκυρά κι αρχόντισσα,
τί κάλαντα να πούμε;

"... σήμερα τα φώτα και ο φωτισμός..."

αμήν, και πότε!

Φιλάκια, Κατερίνα μας,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Και του χρόνου, Γιώτα μου! Χρόνια Πολλά! Πέρνα να σε φυλέψω! (Το φι, πώς;)Ότι έχω, δικό σου!
Τα καλύτερα, Γιώτα μου! Υπομονή, Γιώτα μου! Λίγο ακόμα! Θα έρθει και ο φωτισμός! Πού θα πάει;
Λογικά, σε λίγες ώρες είναι!
Το "Μας", που είναι από "σας", πολύ μ' αρέσει και με δυναμώνει!
Σας Ευχαριστώ!
Φιλάκια κρυωμένα. Από ίντερνετ όμως, δεν κολλάει!
Μη φοβού! Γι' αυτό στέλνω περισσότερα!