Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Καθαρές χειροτεχνίες

Πάντα μ' άρεσαν τα καφενεία. Ήδη αυτό το μαγαζί το αγαπούσα και μιλούσα γι' αυτό, πολύ πριν γίνει δικό μου.
Μ' άρεσε πάντα να κάθομαι δίπλα στις παρέες, κυρίως σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας και ν' ακούω ιστορίες τους, χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα και με τους νεότερους, εννοείται!
Ανάποδη που είναι η ζωή! Τώρα, ενώ είμαι στην καρδιά του καφενείου, πρέπει να δουλεύω και να χαιρετάω ή να μιλάω από μακριά ή για λίγο με τους φίλους και πελάτες μου.
Ας είναι. Έστω κι έτσι, σιγά σιγά γνωρίζομαι περισσότερο με τους πελάτες μου και όλο και κάτι μαθαίνω.
Έτσι έμαθα προχθές για τα χειροποίητα σαπούνια ενός πελάτη μου απ' την Πλατανιά!
Μου τα έδειξε και δεν το πίστευα ότι τα κάνει με τα χέρια του!
Η βάση του είναι 100% βιολογικό ελαιόλαδο και μετά αρωματικά φυτά και βότανα!
Και τι δεν θα 'δινα εκείνη τη στιγμή να μπορούσα να φύγω απ' το μαγαζί και να πάω να δω, να μάθω και να φωτογραφήσω την τέχνη του από κοντά, γιατί τελικά, είναι τέχνη!
Σαπούνι με Δεντρολίβανο και Μέντα, με Πορτοκάλι και Κανέλα, με Λεβάντα, με Χαμομήλι, με Κατσικίσιο Γάλα και τόσο άλλα! Όλα οικολογικά και φιλικά στο περιβάλλον!
Χάρηκα τόσο πολύ όταν το έμαθα!
Του ευχήθηκα "Καλές Δουλειές" και κλείσαμε ένα ανοιχτό ραντεβού για το μέλλον, στον χώρο του.

Να είμαστε καλά, πρώτα ο Θεός!

Όχι, δεν κάνω διαφήμιση! Στηρίζω το μεράκι και την δουλειά ενός φίλου- πελάτη μου, του Νίκου, μιλώντας στους άλλους φίλους μου γι' αυτόν και για τα "χειροτεχνήματά του"!

PELION NATURAL SOAP
Πλατανιάς - Νότιο Πήλιο Τ.Κ. 37006

Τηλ. 3024230 71268
Fax: 3024230 71230

www.pelionnaturalsoap.gr




Υγ. Α, Νίκο, για το Ξενοδοχείο των Ρόδων, δεν προλάβαμε να πούμε! Τώρα το ανακάλυψα!
Χαίρομαι πολύ για την απόφασή σας να φύγετε από την Αθήνα!
Η επαρχία έχει ανάγκη από ανθρώπους σαν και σένα!
Εύγε, Νίκο, σε σένα και στην οικογένειά σου!
Παντού "Καλές Δουλειές" και Υγεία!

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κάτι τέτοιες στιγμές, ανήκουν στο κεφάλαιο "Μεγάλες Συγκινήσεις"! Του έστειλα μειλ να τον ενημερώσω και πραγματικά με σκλάβωσε η άμεση απάντησή του!
Και τι λόγια!
Σ' ευχαριστώ, Νίκο! Αξίζεις πολλές επιτυχίες στη ζωή σου και είμαι σίγουρη πως θα τις έχεις!

Καλή μου Κατερίνα, σε ευχαριστώ ολόψυχα για την ανάρτηση της νέας μου δραστηριότητας στο blog σου και για τα καλά σου λόγια για τα χειροποίητα σαπούνια (PELION NATURAL SOAP) που με πολύ μεράκι και αγάπη κατασκευάζουμε εδώ στον Πλατανιά. Σε ευχαριστώ και πάλι και σου εύχομαι κάθε καλό και οι προσπάθειες που κάνεις, οι οποίες σπανίζουν σήμερα, να έχουν πάντα ευγενική και θετική επίδραση στον κόσμο.Φιλικά Νίκος Δόβας