Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Αγαστή Συνεργασία - Αναστασία Καλλιοντζή












Αγαστή Συνεργασία

Αναστασία Καλλιοντζή

Α.Α. ΛΙΒΑΝΗ




Oρέ, Φωτεινή, τ' είν' τούτο που μου χάρισες; (μεταξύ των άλλων!)

Βρήκες άνθρωπο να χαρίσεις την "Αγαστή Συνεργασία"!
Εδώ κάθε σελίδα θέλει και ανάρτηση! Είχα (και μ' έχουν...) μια ιδιαίτερη "αδυναμία" στους Εκδοτικούς Οίκους, τώρα μ' έβαλες φωτιά...
Θα μου πεις: "Η Αναστασία γράφει μυθιστόρημα!"
Θα σου πω: "Μ' αρέσουν πολύ τέτοια μυθιστορήματα!"

Αμ, κι αυτό το κορίτσι, τι βρομόστομα έχει; Όλα, έξω απ' τα δόντια, τα λέει!
Πήγα να διαβάσω στο μαγαζί, κι όλο σημείωνα!
"Τι κάνεις εκεί;" με ρώτησε ένας πελάτης. "Διαβάζεις ή γράφεις;"
Τι να του εξηγήσω;
Με διέκοπτε.

Τ' άφησα κι εγώ πάλι στην τσάντα μου και την άλλη μέρα το πήγα στην θάλασσα! Ήταν, σα να το είχα διαβάσει!Μ' έβαλε στο πνεύμα απ' την αρχή. Λίγα διάβασα, πολλά κατάλαβα, αν και εδώ και κάτι χρόνια, κάτι έχω μυριστεί...
Άλλο όμως να φαντάζεσαι, κι άλλο να τα διαβάζεις από ένα μυθιστόρημα από μια πολύ γνωστή και επιτυχημένη συγγραφέα!

Όχι, που νόμιζα εγώ, ότι οι Εκδοτικοί Οίκοι επιτελούν Ιερό έργο!Μάρκετ είναι τελικά και τους ενδιαφέρει "το προίόν" που πουλάει και θα τους δώσει κέρδος!

Γι' αυτό έλεγα και επιμένω πως αυτές "οι επιχειρήσεις" θα έπρεπε να επιδοτούνται απ' το κράτος, αλλά, ποιος ν' ακούσει εμένα;

Χίλια δίκια έχουν τελικά οι Εκδοτικοί Οίκοι, κι άλλα τόσα όμως και οι συγγραφείς!
Δεν πληρώνεται παιδί μου η πνευματική δουλειά, με τίποτα!

Τι να πω; Άλλο ένα "Ευχαριστώ" σε σένα για την πολύτιμη φιλία σου και για όλα τα "δώρα σου" που το ένα ήταν και "ζωής", αλλά εδώ έχει μεγάλη συμμετοχή και ο Νίκος Ντακάκης! ( Άλλος παραμυθάς κι αυτός! Τον "είδα" στην αδελφότητα των στεναγμών και στα άλλα του... που ακόμα άλλοι δεν έχουν "δει"!Τι να πω; Προειδοποιώ τις νοικοκυρές να μην έχουν φαί στην φωτιά, γιατί, πάει! Το έκαψαν!)

Πάμε τώρα στην αγαπημένη μου καπετάνισσα, την Αναστασία!
Να πω την αλήθεια μου, αν και έκλαψα πολύ με το "Μη μου λες Αντίο" στην τηλεόραση, την όμορφη φατσούλα της και το πλούσιο βιογραφικό της, δεν το ήξερα!



Την συνάντησα πέρσι στο Φέισμπουκ, μ' έκανε φίλη της, κι από κει και πέρα, γνώρισα περισσότερο και τον χαραχτήρα της! Ένα κορίτσι, έξω καρδιά!
"Γεια σας, παίδες μου!" γράφει στην μία της σελίδα (που δυστυχώς εγώ την έχασα, γιατί με διέγραψε το Φεις!") και αφιερώνει στους φίλους της παλιά αξέχαστα και αθάνατα τραγούδια!
"Πού τα βρίσκεις, βρε κορίτσι μου;" την ρώτησα παλιότερα "και πως θυμάσαι τόσες λεπτομέρειες;"
"Μεγάλωσα μεσ' την Κολούμπια", μου απάντησε κι εκεί βρήκαμε κάποια κοινά σημεία, γιατί εκεί δούλεψα κι εγώ κάποτε, για τρεις μήνες.
Ενώσαμε την αγανάκτησή μας που την γκρέμισαν "εν μία νυκτί", λες και ήθελαν να εξαφανίσουν κάθε ίχνος της μουσικής ιστορίας μας!

Τι να πω, γι' αυτό το κορίτσι;
ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΟ, ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΟ, ΝΤΟΜΠΡΟ, εύχομαι ρόδα και τριαντάφυλλα στον δρόμο της ζωής της!

Όσο για μένα, θα το ξεψαχνίσω πολύ αυτό το βιβλίο!...
Να είμαστε καλά, θα 'χουμε να λέμε!...

Υγ. Πιστεύω πως αυτό το βιβλίο, αν και δεν το διάβασα ακόμα, πρέπει να το διαβάσουν όλοι όσοι γράφουν (κι είναι πολλοί - πιστέψ' τε με!) για να μην απογοητεύονται που είναι εκτός εκδοτικών οίκων.

Προχθές ένας φίλος μου είπε πολύ απογοητευμένος:
"Κατερίνα, ο Τάδε οίκος, μου γύρισε πίσω το βιβλίο μου. Στεναχωρέθηκα πολύ!"
"Όχι, φίλε μου", του είπα, χαρμολυπημένη. "Αυτό είναι ένα συν στα βραβεία σου! Βάλ' το στο ντοσιέ με τις επιτυχίες σου!Κάποτε θα αποκτήσει αξία!..."

"Με κοίταζε περίεργα, με παράπονο και ελπίδα μαζί!

Έτσι είναι, δυστυχώς!...
Κάποτε πίστευα πως μόνο οι καλοί συγγραφείς είναι στα βιβλιοπωλεία. Τώρα, όχι, χωρίς να σημαίνει πως δεν υπάρχουν πολύ καλά "άλογα" ΑΞΙΑ, που τραβάνε μπροστά, είτε είναι στο ράφι, είτε όχι!

Ευτυχώς!

Υγ. 2 Τώρα, Αναστασία μου, αν η ανάρτηση βγήκε "μικτή", μην με παρεξηγείς!
Καμία σχέση με "Αγαστή Συνεργασία", όποια έννοια κι αν δίνεται σ' αυτή την λέξη!

Κοινές στιγμές ζωής είναι, που βασίζονται περισσότερο στην ειλικρίνεια και στην εκτίμηση. Η φιλία έρχεται με τον χρόνο, όπως λέει και η Φωτεινή!

Τίποτα δεν γίνεται τυχαία!



4 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

κι εκεί που εγώ τα βάζω όλα διπλά, πήγα να της "φάω" το ένα "λ"!
Ας είναι μόνο αυτό, Αναστασία μου! ΚΑΛΛΙΟΝΤΖΗ!

Κι είπα: "Κατερίνα, μην βιάζεσαι!"

Τι να σας κάνω; Αφού "φύτρωσα" αλλού, ανεχτείτε με κι έτσι!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

#
Anastasia Kalliontzi A Εμείς κοράκλα μου γιορτάζουμε κάθε μέρα, χιχιχιχιχιχιχιχι! Ευχαριστώ σεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Δευτέρα στις 11:20 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Πού είσαι ρε, (φιλικότατον!) κορίτσι; Σ' έψαχνα, χθες! Έτσι, μπράβο! Κάθε μέρα να τον γιορτάζετε!!! Φιλιά σουυυυυυυ!
Χθες στις 12:05 π.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομο

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

#
Anastasia Kalliontzi A Κατερινάκι, ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΑΡΑ ήταν αυτή κοράκλα μου; Μάνα μου τι χαρά μου έδωσεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεες! Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ σ' ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωω!
12 Φεβρουαρίου στις 10:57 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα
Ω, χαρά μου, βραδιάτικα! Δεν είχα καταλάβει ότι χώρεσα εδώ, στην Α, σου σελίδα!
Αναστασία μου, απίστευτη! Είσαι!
Θα το κοσκινήσω αυτό το βιβλίο! Θα το ξεπουπουλιάσω! Μπράβο στον Λιβάνη που επέτρεψε και εκδόθηκε ένα τέτοιο μυθιστόρημα!
Φιλάκια,... πολλά πολλά!
Τα λέμε...
Νόμιζα πως το είχες δει! Αφού δεν μου θύμωσες, πάλι καλά!Δείτε περισσότερα
12 Φεβρουαρίου στις 11:01 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Πλάκα κάνεις, Κατερινιώ; Τίμησες τη δουλειά μου και θα σου θυμώσω; Σ' ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!
12 Φεβρουαρίου στις 11:03 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Εγώ ευχαριστώωωωωΩ! Εσύ ομορφαίνεις τον κόσμο με τα γραπτά σου, τα λόγια σου και τα τραγούδια σου!
Τα Ευχαριστώ στην Φωτεινή, στον Ντακάκη, τον καινούργιο σου ταλαντούχο συνάδελφο!
Γράφ' τε, γιατί χανόμαστε!
12 Φεβρουαρίου στις 11:03 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Ο Ντακάκης είναι φοβερός και τρομερός συγγραφέας, το βιβλίο του ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
12 Φεβρουαρίου στις 11:04 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα
Α, ρε, Αναστασία, πόσο άργησα! Ας είναι καλά η Φωτεινή που μου το έστειλε! Όμως, να ξέρεις! Ακόμα δεν το διάβασα όλο! Υπομονή, καθότι με στρίμωξε και η δουλειά και η υγεία και η ψυχολογία!
Βάλε τραγούδια τώρα, μην κουράζουμε τους φίλους σου!...
Τα ξαναλέμε, ίσως αργότερα!Δείτε περισσότερα
12 Φεβρουαρίου στις 11:05 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Αύριο κόρη, πρόγραμμα αύριο βράδυ, χαμόοοοοοοοοοοοοοοοος!
12 Φεβρουαρίου στις 11:06 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Σε τα μένα τα λες για τον Ντακάκη; Χρόνια βγάζω ντελάλη γι' αυτόν! Πολύ παραμυθάς, αδελφάκι μου! Έχω κάψει και φαί, για πάρτυ του
12 Φεβρουαρίου στις 11:06 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Ο Θεός να δώσει να τονε γνωρίσει πολύς κόσμος το Νίκο. Είναι στ' αλήθεια ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ.
12 Φεβρουαρίου στις 11:07 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Α, ρε κόρη! Να είσαι ευτυχισμένη και πάντα χαρούμενη και επιτυχημένη κορίτσι μου! Και να τα λες, όλα! Να μαθαίνουμε κι εμείς!
12 Φεβρουαρίου στις 11:07 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Κι εσύ Κατερινάκι μου, να σαι καλά αγαπημένηηηηηηηηηηηηηη!
12 Φεβρουαρίου στις 11:09 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Μπήκε στον σωστό δρόμο, Αναστασία μου! Θέμα χρόνου είναι! ¨οπως κι εσύ, έτσι κι εκείνος, αξίζει πολλά, πάρα πολλά και όχι μόνο ως συγγραφέας! Και ως άνθρωπος! Έτρεξε και μου βρήκε ένα φάρμακο που σε όλη την Ελλάδα δεν το έβρισκα! Μα δεν δείχνω γι' αυτό την δουλειά του! Πάντα την έδειχνα!
12 Φεβρουαρίου στις 11:10 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Ξέρει τι βγάζει το Ρέθυμνο κοράκλα μου, χιχιχιχιχιχι!
12 Φεβρουαρίου στις 11:11 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Αχ, αυτή η Κρήτη! Μια ζωή ερωτευμένη μαζί της, μα ποτέ δεν πήγα! ϊσως για να μην χαλάσω το όνειρο! Θέλω να δω άντρες με μαντήλια και βράκες και μου λένε, δεν έχει!
12 Φεβρουαρίου στις 11:15 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Πλάκα κάνεις που δεν έχει! Για κόπιασε στα χωριά του Μυλοποτάμου και θα δεις!
12 Φεβρουαρίου στις 11:15 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Γράφω γρήγορα, βγαίνουν πολλά λάθη! Σόρυ! Θα έρθω! Μην κάνεις προτάσεις! Μόνο να είμαστε καλά! Κι εσύ να έρθεις κατά δω, άνοιξη μεριά, όμως, προς καλοκαίρι! Να έχω λύσει και τα της ζωής...
12 Φεβρουαρίου στις 11:17 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Πρώτα ο Θεόοοοοοοοοοοοοοοοοοοος!
12 Φεβρουαρίου στις 11:18 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κατερίνα Δεστάπα
Πάντα ΠΡΩΤΟΣ, ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ και ΠΙΣΩ ΜΑΣ και ΔΙΠΛΑ μας Και κυρίως, ΜΕΣΑ ΜΑΣ! Δέσαμε, κόρη!
Καληνύχτα! Χάρηκα και συγκινήθηκα που μ' αντιμετώπησες μ' αγάπη! Δεν ήξερα πως θα το πάρεις! Δεν αντιδράνε όλοι το ίδιο, ξέρεις... Φιλάκια! Έφυγα! Όνειρ...α γλυκά! Καλή Κυριακή! Κερί και για μένα, αφού ξυπνάς πρωί!Δείτε περισσότερα
12 Φεβρουαρίου στις 11:21 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Anastasia Kalliontzi A Μετά χαράς μεγάλης κοράκλα μου! Σ' ευχαριστώ για όλα!
12 Φεβρουαρίου στις 11:25 μ.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Κι αυτό για όταν ξυπνήσεις, με τα ίδια υλικά... αλλά με άλλο στίχο.
http://www.youtube.com/watch?v=JnQZB6SZqiA
Κυριακή στις 1:15 π.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Fotini Samaritaki Kαλημέρα σας κορίτσια. Σας έχασα χθες βράδυ!!!
Βγήκα κι εγώ ένα Σαββατόβραδο μετά από πολύ καιρό. Φιλάκια και στις δυο σας.
Κυριακή στις 9:17 π.μ. · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Κι εγώ θα έβγαινα, Φωτεινούλα μου, αλλά το ανέβαλα! Γούρι! Γούρι! Να βγαίνεις συχνά! Εγώ νόμιζα πως το είχες πει στην Αναστασία και με φόβησε η σιωπή της! Ευτυχώς, είναι έτσι, όπως φαίνεται! Έξω καρδιά! Φιλάκια, φιλενάδα μας και "Χρόνια Πολλά" για την γιορτή των ερωτευμένων!
Κυριακή στις 11:41 μ.μ. · Μου αρέσει!