Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Θυμίζουν έρωτα...

Σκοτώθηκα να προλάβω την ημερομηνία...
"Γιορτάζουν οι ερωτευμένοι", λέει, "σήμερα", κι εγώ τρέχω απ' το πρωί. Τα μαστόρια με τα κομπρεσέρ, τα χνάρια, δεν βοηθήσαν για καλές φωτογραφίες!
Δεν πειράζει! Έμαθα να "μπαλώνω"...
Αρκεί η διάθεση.

Σκεφτόμουνα όλη μέρα, άλλα, αλλά!...

Βρήκα όμως τη λύση, γρήγορα.

Σκέφτηκα: "Ποιος είναι ο πιο ερωτικός τραγουδιστής;"

Γιάννης Πάριος, φυσικά!

"Ποια είναι η πιο ερωτική συγγραφέας και ποιήτρια;"

Η Ελένη Γκίκα, φυσικά!

Έχω διαβάσει σχεδόν όλα της τα βιβλία και το κύριο θέμα της είναι ο έρωτας και η αγάπη!

Τόσο, που απορώ!

Δικαίως και τους ταίριαξα ...!

Έρωτας είναι θαρρώ και Αιώνια Επιστροφή!

Έτοιμο το καϊμάκι!

Τον Γιάννη Πάριο ξέρετε που θα τον βρείτε!

Την Ελένη, εδώ κι εδώ, και στα βιβλιοπωλεία, φυσικά!



Υγ. Σωστή βιβλιοπαρουσίαση δεν έκανα ακόμα, σ' αυτό το βιβλίο! Υπομονή!

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

#
Κατερίνα Δεστάπα Τούτος ο συνδυασμός; http://www.youtube.com/watch?v=bWaidrXWgEU
18 ώρες πριν · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει · 1 άτομοΦορτώνει...
#
Ελένη Γκίκα Υπέροχο, αγαπημένη μου Κατερίνα!
18 ώρες πριν · Μου αρέσει!Δεν μου αρέσει
#
Κατερίνα Δεστάπα Βιαστικούλι μεν, μα πρόλαβα πριν τις 12! Σαν την Σταχτοπούτα!
Μ' αρέσει που μπήκα για λίγο και σε πέτυχα! Να είσαι καλά, Ελένη μου και να γράφεις! Φιλάκια!