Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Φίλοι κι εχθροί μου, τα σημεία στίξεως!

Μου το έστειλε ο Στράτος, κι επειδή, μάλλον είναι η μέρα του, ή καλύτερα η βραδιά του, το δημοσιεύω!
Εγώ με τα σημεία στίξεως δεν τα πήγα ποτέ μου καλά (τι κι αν έχω διαβάσει τόσες φορές τους κανόνες;) μια ζωή θα μαλώνω μ' αυτά! Ειδικά με τα κόμματα και τα θαυμαστικά!

Το έχω ρίξει στην ψυχολογία και για λόγους ανάγκης, με δικαιολογώ. Είμαι πολύ συναισθηματικός και αυθόρμητος τύπος, τα σημεία στίξεως εκφράζουν έντονα την κάθε στιγμή μου, οι στιγμές μου όμως δεν είναι σταθερές, όπως και η ψυχολογία μου (το βρίσκω φυσικό αφού η ζωή μου έχει αλλάξει τα φώτα... ) και γι' αυτό κάθε φορά και τα σημεία στίξεως αλλάζουν. Συνήθως αποφεύγω να διορθώνω κείμενά μου, γιατί νοιώθω πως παραποίησα την αλήθεια κάποιας σημαντικής στιγμής της ζωής μου (τώρα θα μου πείτε, και ποια στιγμή δεν είναι σημαντική;) και αυτό δεν μ' αρέσει καθόλου!

Πάμε στο ανέκδοτο του Στράτου, γιατί αν μιλήσω κι άλλο για μένα, έτσι βιαστικά, θα βγουν πολλά ανέκδοτα!

Η χρησιμότητα των σημείων στίξης

Στο πλαίσιο ενός κοινωνικού πειράματος σε μια ομάδα 50 ανθρώπων (μισοί- μισοί, άνδρες και γυναίκες) δόθηκε ένα κείμενο και η επιλογή να βάλουν σ' αυτό το κείμενο ένα κόμμα.

Το κείμενο ήταν:

«Αν ο άνδρας ήξερε πραγματικά την αξία που έχει η γυναίκα θα πήγαινε στα τέσσερα».

Όλες οι γυναίκες βάλανε το κόμμα μετά από τη λέξη «γυναίκα», όλοι οι άνδρες βάλανε το κόμμα μετά τη λέξη «έχει».


--
Stratos Doukakis

Blog: http://mithymnaios.blogspot.com

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Στράτο! Παραγγελιά να το είχα κάνει!...

2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Κατερίνα, δεν είναι δικό μου αυτό. Ανήκει σε όλους.
Μη μαλώνεις όμως με τα σημεία στίξης, έχουν πολύ μεγάλη σημασία, άλλο αν πολλές φορές το παρακάνουμε. Κι εγώ εκεί όπου άλλοτε έβαζα θαυμαστικά, τώρα βάζω τελείες και παρενθέσεις και κλείνω μέσα τα όποια αρνητικά του πεσιμισμού μου.

Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ε, καλά, ρε Στράτο! Δεν έκλεψα και τα πνευματικά δικαιώματα! Πού να παραπέμψω; Στο γιαχού; Είναι μεγάλο κρίμα που πολλά ωραία διακινούνται εκεί!
Έδωσα το όνομα του αποστολέα μου, έτσι για να τον τιμήσω, αφού από κεινον το έμαθα!
Αν δεν μου το έστελνε;
Δίνω όμως ένα "ΕΥΓΕ" και στον ανώνυμο λαό, λέγοντας κι ένα μεγάλο Ευχαριστώ και Συγγνώμη συνάμα που αναμεταδίδω!
Άμα σου κάνει κάποιος παράπονο, να τον παραπέμψεις σε μένα! Έχεις δική σου ύλη εσύ για να προβληθείς, πες τους!
Εσύ που βάζεις σε παρενθέσεις τον πεσιμισμό σου, Στράτο μου, πάλι καλά! Εγώ τον κάνω αναρτήσεις, ακόμα και βιντεάκια!
Μας αλλάζει η ζωή, Στράτο μου, μα το υλικό μας, δεν μπορεί να το αλλάξει!
Καλό Σαββατοκύριακο, αν και χρωστάω!
Φιλιά!