Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Πτυχίο σε ερωτευμένους και μη

Μπορεί να μη χρειάζεται στους ερωτευμένους, χρειάζεται όμως για τις δικές μου αναμνήσεις.
Μου προέκυψε απόψε, αλλά είναι αργά για να το αναπτύξω. Δε νομίζω ότι χρειάζεται κιόλας!

Καλά μου λένε ότι μαθαίνουν τα νέα μου ιντερνετικά!
Χαρτί και καλαμάρι!
Ανοιχτό βιβλίο που πολύ αερίστηκε...
Τι να σας κάνω; Λόγω φίλων είμαι εδώ. Αλλιώς...

Ε!... Υπόλοιποι φίλοι, δεν σας ξέχασα! Όλους σας θυμάμαι! Κανέναν δεν ξεχνάω!Δεν με νοιάζει το φακέλλωμα. Δοκιμάστηκα. Το αντέχω, ακόμα!

Να είχα όμως και κάποιο πτυχίο...

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Πτυχίο...
εσύ δεν χρειάζεσαι! Πέρασες στις εξετάσεις σου με λίαν καλώς!
Όσο για το καρπούζι... φύλαξέ μου μια μικρή δαγκωσιά...
Της Ζωής, θα το μεγενθύνω αύριο...

και τη Βίκυ,
όταν έρθω!!! τη χρειάζομαι!

Φιλάκια,
Καλή Δευτέρα,
αστοριανή
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Πώς δεν χρειάζομαι, Γιώτα μου; Μ' ένα πτυχίο έχεις άλλον αέρα!...
Έλα εσύ και θα πάμε και για κούρεμα!
και καρπόυζι σου φυλάω! Απ' όλα!
Φιλάκια και Καλή βδομάδα!Και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τον 41χρονο έρωτά σου με τον Δημήτρη!