Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Η εκδήλωση πλησιάζει



Για να μη ξεχνιόμαστε η εκδήλωση για τον Παυσανία Γκάλιο, πλησιάζει!
Ποιος είναι αυτός;
Έλα μου, ντε! Καιρός να μάθουμε! Για να τον τιμάνε κάποιοι σημαντικοί άνθρωποι, κάποιο λόγο θα έχουν!

Περισσότερα εδώ:

5 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Υγ.:
...και για πήγαινε στη
Μέγγυ!

εχει αφιέρωση για σένα,
με τον Πουλόπουλο!!!!
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Για μένα; Έφυγα!

Τα χνάρια είπε...

Α, ρε Γιώτα, με τρόμαξες πρωί πρωί! Είπα κι εγώ! Αφού δεν την ξέρω την κοπέλα, τι μπορεί να λέει για μένα!
Πολύ ωραίο το μπλογκ της! Δεν είναι ώρα όμως για να κάτσω πολύ!
Είπα κι εγώ να σηκωθώ νωρίς, να βάλω σε μια σειρά τις οικιακές μου δουλειές, κι εσύ με στέλνεις για ύπνο!
Θα το σκεφτώ...
Πολύ ωραίο τραγούδι, Γιώτα μου! Άσε τι μου θυμίζει! Ήταν ένας εύκολος τραγουδιστός τρόπος να με φλερτάρουν τ' αγόρια την εποχή που ήμουνα μαθήτρια, κι εγώ θύμωνα λίγο, έως και πολύ!...
Φιλάκια, πρωινά, πρωινά!

Τα χνάρια είπε...

Αυτό Γιώτα μου, (πώς το έγραψες;)δεν βγήκε! Το αντιγράφω:

Ο/Η Αστοριανή άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Πρόσκληση":

Κατερίνα μου,

σίγουρα θα είμαι εκεί με το νου και τη καρδιά!!!

Παρακαλώ, μεταβίβασε ευχές και συγχαρητήρια, πρώτα στον παρουσιαζόμενο κι όλους όσους συμβάλλουν,
και κατόπιν στην κυρία Γαλανού, η οποία έχει και όλη την ευθύνη!
Να έχετε επιτυχία,
πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα
(αστοριανή)
ΝΥ

Θα το κάνω, Γιώτα μου, αρκεί να μου δοθεί η ευκαιρία εκείνη την βραδιά, γιατί ξέρεις, στο τέλος περιμένεις στην ουρά, κι εγώ φεύγω γρήγορα, γιατί το σκάω κι από ένα μαγαζί!
Όλη την ευθύνη την έχει ο Βασίλης Μητσάκης και η γυναίκα του η Αμαλία Γκιζά. Το ζευγάρι είχε την ιδέα των εκδηλώσεων, την επιλογή στα τιμώμενα πρόσωπα και απ' ότι ξέρω τραβάνε κουπί με πρόβες, πρόγραμμα, προσκλήσεις κ.λ.π.
Αν όμως δεν βοηθούσαν ή δεν συμμετείχαν και όλοι οι άλλοι, γιατί οι εκδηλώσεις πάντα είναι ομαδικές, δεν θα είχαν κι αυτό το πολύ θετικό αποτέλεσμα!
Όλοι δικαιούνται "Εύγε", μα τα πιο πολλά τα δίνω στον Μητσάκη, γιατί βλέπω πόσο σχολαστικός είναι στην λεπτομέρεια και πόσο τρέχει! Πολύ ταλαντούχος άνθρωπος! Νιώθω πως χαραμίστηκε επιλέγοντας να γυρίσει στην επαρχία! Το ίδιο και η Αμαλία!
Τώρα, να μην πω και για τον Φουντούλη; Τώρα θα μου πεις, μαζεύτηκαν όλοι στην Αθήνα! Τι θα έβλεπα εγώ;
Όσο για τους συγγραφείς, Λιάπη και Αναγνωστόπουλο, (που είναι και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο) η επαρχία επιβάλλεται, γιατί δίνει έμπνευση!
Φιλάκια, Γιώτα μου, γιατί χάραξε η μέρα! Λέω να την προλάβω!

Τα χνάρια είπε...

Κι απ' την βιασύνη, δεν έγραψα για την κυρία Γαλανού, την οποία δεν την γνωρίζω πολύ, έχει όμως όλη την ευθύνη της Λέσχης κι αυτό είναι το πιο βασικό, ίσως, γιατί εκεί κάνουν εκδηλώσεις και εκδηλώσεις! Αν δεν εγκριθεί ένας χώρος, δεν βλέπεις και τίποτα!
Αλυσίδα η ομάδα και τα Εύγε, λοιπόν!
Τώρα, έφυγα!