Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ

Κάποιες εκπομπές τις βλέπω πολύ κατόπιν εορτής!
Δεν πειράζει! Ποτέ δεν είναι αργά!
Προχθές Παρασκευή η ΝΕΤ έδειχνε σε επανάληψη την εκπομπή "στα άκρα", χάρηκα που την πέτυχα, αλλά προείχε για τους άνδρες μου το ποδόσφαιρο, οπότε και έβαλα την κασέτα του βίντεο να γράφει.
Την είδα σήμερα. Την Κική Δημουλά δεν την χορταίνεις, έτσι κι αλλιώς! Ψάχνοντας τώρα να βρω ένα της ποίημα, βρήκα σε βιντεάκια και όλη την εκπομπή! Πού να ξέρω; Κι εγώ την έβγαλα όλο τ' απόγευμα στην κουζίνα, γιατί εκεί έχω το βίντεο! Και έκρυβα και την κασέτα, μη μου την μπερδέψουν οι άντρες και μου την σβήσουν!
"Δεν ήξερες, δεν ρώταγες;"
Κάπως έτσι το έπαθα!
Τέλος πάντων!

Προχθές που είδα λίγο απ' την εκπομπή, κάτι μ' ενόχλησε και δεν ντρέπομαι να το πω. Δεν μου καθόταν καλά το ότι η Βίκυ ρώταγε την Κική Δημουλά μονολεκτικά π.χ. "Αγάπη", "Έρωτας", "Προδοσία" κ.λ.π. και η απάντηση της μεγάλης μας ποιήτριας θεωρούνταν και απόλυτη, σαν να ήταν μαθηματικά!Εκείνη σίγουρα απαντούσε βάση εμπειριών της, μα κάπως μου χτύπησε άσχημα, στα όσα εκείνο το βράδυ είδα.
Σήμερα που είδα όλη την εκπομπή, μπήκαν τα πράγματα στην θέση τους και χαίρομαι πάρα πολύ γι' αυτό!Την παραδέχτηκα για τις θέσεις της, για τις απόψεις της, "για το ότι κανείς δεν μπορεί να μεταφράσει τι θέλει να πει ο ποιητής", γιατί μερικές φορές, ούτε ο ίδιος δεν το ξέρει ή δεν το θυμάται, κ.λ.π.

Με λίγα λόγια, παίρνω πίσω ότι μ' ενόχλησε στιγμιαία, αλλά αφού δεν μπόρεσα να το δω στην ώρα του, είχε διάρκεια και περιέργεια.
Φυσικά, εσείς δεν το ξέρατε, αλλά επειδή τα μπλογκ μου είναι και εξομολογητήρια δικά μου, (κατά καιρούς), το κρατάω εδώ.






Υγ.Μ' άρεσε πολύ και το ποίημα "Άφησα να μην ξέρω", το οποίο δεν βρήκα στο Γιουτιουμπ, όπως και πολλά άλλα που είπε. Οπότε και κρατάω την κασέτα, για να ξαναδώ την εκπομπή!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,
και το λίγο χρόνο που διέθεσες, πολύ ήταν. Η επικοινωνία μετράει...
Εδώ, που δεν "είδα", πιστεύω να καταφέρω να δω τα βίντεο που έβαλες!
Ευχαριστώ,
πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, άμα πατήσεις πάνω στο κουτάκι που γράφει Γιουτιουμπ, θα βρεθείς εκεί και θα δεις και άλλα βιντεάκια και της εκπομπής και από ποιήματά της. Κάνω λίγη οικονομία εδώ την σελίδα, γιατί πάει να γεμίσει πάλι ο ελεύθερος χώρος.
Πολλά φιλάκια, εκεί!