Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Πρόσκληση



ΛΕΣΧΗ ΒΟΛΟΥ
"ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΗ"

Πρόσκληση

Η Λέσχη Βόλου, συνεχίζοντας τις Καλλιτεχνικές - Λογοτεχνικές βραδιές που διοργανώνει:

"... με μουσικές εξαίσιες με φωνές..."

Σας προσκαλεί να παρακολουθήσετε την εκδήλωση για τον βραβευμένο συμπολίτη μας, ποιητή και συγγραφέα Παυσανία Γκάλιο, στις 28 Φεβρουαρίου 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 8μ.μ., στην "Εξωραϊστική" Λέσχη Βόλου (Ι. Καρτάλη 3, τηλ. 24210 23365).

Για το έργο του θα μιλήσουν ο Βασίλης Αναγνωστόπουλος και ο Κώστας Λιάπης.
Αποσπάσματα από το έργο του διαβάζουν και απαγγέλουν ο Βασίλης Μητσάκης, η Αμαλία Γκιζά και τραγουδούν δημιουργίες ελλήνων συνθετών.
Συνοδεύει με την κιθάρα του ο Γιώργος Φουντούλης.

Για το Δ. Σ.
η Πρόεδρος
Μαρία Γαλανού

Πρώτη ανάρτηση 17/2/11 1:07

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου,

σίγουρα θα είμαι εκεί με το νου και τη καρδιά!!!

Παρακαλώ, μεταβίβασε ευχές και συγχαρητήρια, πρώτα στον παρουσιαζόμενο κι όλους όσους συμβάλλουν,
και κατόπιν στην κυρία Γαλανού, η οποία έχει και όλη την ευθύνη!
Να έχετε επιτυχία,
πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα
(αστοριανή)
ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Γιώτα μου, σ' απάντησα σε άλλη ανάρτηση. Είχε πολλή μεγάλη επιτυχία! Τώρα πάμε για άλλες!