Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Της κατάθεσης...

Σιγά σιγά θα ανεβάσω ότι μπόρεσε και πρόλαβε να κρατήσει η μικρή μου ερασιτεχνική φωτογραφική μηχανή από την εκδήλωση του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη στον Βόλο.Δεν μπορώ να θυμώσω μαζί της που δεν έφτασε για το τέλος. Την "Ευχαριστώ" ήδη που ξεπέρασε τις αντοχές της και κράτησε, ότι κράτησε!



























2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...και, ξέρεις;

Μου θύμισε έντονα τη Λέσχη του POETRY FORUM OF NEW YORK, (μόνο που οι παλαιοί καθρέπτες είναι μέχρι το πάτωμα και τα ημικύκλια τραπεζάκια είναι πιο έξω...)

Αυτό το χρόνο, λόγω καιρού και απόστασης, δεν κατάφερα να πάω!!!
Μία φορά το χρόνο, παρουσιάζουν στην αγγλική, φυσικά, τα μέλη της Λέσχης ως Ποιητή ή Ποιήτρια του Μήνα! όπου διαβάζουμε από την εργασία μας.
Υπάρχουν δε, και φορές που μπορεί κανείς να είναι ο Ομιλητής του Μήνα.
Τα θέματα που έχω παρουσιάσει κι ενδιέφεραν πολύ είναι ποιητικές διαδρομές από τον Όμηρο μέχρι σήμερα..., η Σαπφώ,Σύχρονοι Νομπελίστες, Η διαφορά της παραδοσιακής ποίησης με την της πρόζας, κ.α.
Α! και τί μου θύμισαν οι φωτογραφίες σου...
Σε φιλώ,
Υιώτα
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Χαίρομαι που σου θύμισαν Γιώτα μου, ωραίες αναμνήσεις! Εύχομαι μια ΝΕΑ δική σου βραδιά, εκεί στους καθρέφτες των αναμνήσεών σου και όχι μόνο! Και στους εδώ! Το μπορείς και το αξίζεις!
Κι εγώ σε φιλώ, Γιώτα μου, προς το παρόν!

ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Επειδή δεν κατέχουν όλοι από ίντερνετ και ίσως κάποιοι δεν μπορούν να καταλάβουν ότι το κάθε βιντεάκι απαιτεί ακόμα και πεντάωρο για ν' ανέβει, εξηγώ πως ότι έχω θα το ανεβάσω, μόνο λίγη υπομονή, γιατί κολλάει ή απορρίπτεται και άντε πάλι απ' την αρχή!Δεν δηλώνω και κομπιουτεράκιας... 'Οτι ξέρω και μπορώ, κάνω η έρ'μη!

Στο τέλος θα γράψω και λίγα λόγια, αν και νομίζω ότι οι αποδείξεις μου τα λένε όλα!
Σα να είμαι ακόμα εκεί!