Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Η Βίκυ μου με τα κορίτσια της!







Ναι, τα χνάρια είναι εδώ, εδώ μιλάω για φίλους και δεν μπορώ να παραβλέψω με τίποτα την αγαπημένη μου Βίκυ με τα κορίτσια της!
Σ' εκείνη καταφεύγω για σέρβις, ειδικά όταν πέφτω πολύ και εκείνη πάντα βρίσκει τον τρόπο να μ' ανεβάσει!
Της έχω πει πολλές φορές πως ο Βόλος είναι πολύ τυχερός που έχει μια τόσο ταλαντούχα κομμώτρια!
Η Βίκυ είναι καλλιτέχνης και τα πατήματά της τα παίρνουν και τα κορίτσια της!
Για μένα η ομάδα της είναι και ψυχολογικό ανέβασμα, εφόσον εκεί χαλαρώνω και αφήνομαι στα χρυσά χεράκια τους!
Μόνο που δεν το κάνω συχνά και με μαλώνουν... αλλά το ίδιο μαλώνουν κι οι γιατροί!
"Τα χνάρια φταίνε" λέω σε όλους!
"Ο απρογραμματισμός σου φταίει!" μου λένε όλοι και μάλλον έχουν δίκιο!

Στο μέλλον, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!

Κομμωτήρια BEAUTY λοιπόν!

Ξενοφώντος 45 - Αριστοτέλους Τηλ: 24120 34986

Ιάσονος 82 - Σπυρίδη Τηλ: 24210 34941

Δεν υπάρχουν σχόλια: