Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Καφέ Κλεμέντε - Πέρσα Κουμούτση



ΚΑΦΕ ΚΛΕΜΕΝΤΕ

ΠΕΡΣΑ ΚΟΥΜΟΥΤΣΗ

ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Βιβλιοπαρουσίαση στον ΒΟΛΟ




















Αυτά τα έγραψα πριν πάω στο ΚΤΕΛ να παραλάβω τα κορίτσια, ως συνήθως, στα βιαστικά.





(Προσεχώς θα ανεβάσω και τα βιντεάκια της βιβλιοπαρουσίασης)

2 σχόλια:

Πέρσα Κουμούτση είπε...

Κατερίνα, Κατερινάκι, Κατερίνα μας, σαν καλός άνεμος φύσηξες και μας παρέσυρες στον κόσμο σου, εκείνο της αισιοδοξίας,της χαράς και της θετικής ενέργειας!!!! Σε ευχαριστω μέσα από την καρδιά μου για όλα όσα έκανες για μένα. Η μια έκπληξή σου διαδέχτηκε την άλλη, αφήνοντας μας άφωνες. Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά, τόσο δραστήρια, και ευρηματική όπως είσαι τώρα και ακόμα περισσότερο, αλλά πάνω από όλα να είσαι υγιής και δυνατή για να πετύχεις όλα εκείνα που ονειρεύεσαι :)))
σε γλυκοφιλω
Π.

Τα χνάρια είπε...

Πέρσα μου, γλυκό εσύ κορίτσι, να είσαι πάντα έτσι!
Γλυκιά, συνεσταλμένη και ταλαντούχα! Εγώ νιώθω πως δεν έκανα τίποτα, καθότι αγχωμένη με το μαγαζί. Την επόμενη φορά, ΕΛΠΙΖΩ, πολλά!
Μόνο μη μου θυμώσεις για τα ενθύμια που ανεβάζω!
Είσαι παντού γλυκιά, όπως είναι και το μέσα σου!
Ευχαριστώ και για τις ευχές!
Τώρα πια, μόνο να είμαι γερή να δουλεύω, θέλω! Μέχρι εκεί τα όνειρα! Φιλάκια πολλά, πολλά!
(Για να ξεχρεωθώ, μην πάω και φυλακή!)