Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Σινεμά και γάμος

Wedding cinematography from Andrew Goulos dcs on Vimeo.



Σήμερα γάμος γίνεται!...
Ένα υπέροχο βιντεάκι καμωμένο από γιο λεβέντη φίλης!
Συγχαρητήρια και ευχές σε όλους τους νέους!
Να πετυχαίνουν τα όνειρά τους και να βρίσκουν το κατάλληλο ταίρι!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Να ζήσουν, τα όμορφα νειάτα και να ευτυχήσουν!
Είναι της Ελευθερίας; Δεν μας είπες!
Να ζήσετε, παιδιά!
Κατερίνα μου, και στα δικά σας παιδιά!
Με αγάπη,
Υιώτα, ΝΥ

Τα χνάρια είπε...

Είναι εργασία του γιου της Ελευθερίας, Γιώτα μου, αλλά κι εγώ δεν πρόλαβα να ρωτήσω να μάθω περισσότερα. Κουρασμένη και κυνηγημένη, ως συνήθως.
Ευχαριστώ, Γιώτα μου και στα εγγόνια σου!
Όλα τα ζευγαράκια του κόσμου να ζουν έτσι ευτυχισμένα, όπως στο βιντεάκι! Ότι καλύτερο!
Φιλάκια πολλά κι από δω!