Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Λέω να πεταχτώ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΑΘΗΝΑΙΟΙ !

Ευχαριστώ, Αθηναίοι!
Φίλες και Φίλοι μου,
Καλή εβδομάδα!
Τα "Ευχάριστα Νέα!"
Χαρούμενη, σας παρουσιάζω την ανακοίνωση
του Συλλόγου Αθηναίων Νέας Υόρκης
για την τιμητική παρουσίαση με τίτλο:
Γιώτα Στρατή: "Δημιουργίες μιας ζωής"
με αποσπάσματα από την ποίηση, τα θεατρικά και τις μικρές ιστορίες της।
Θα αποδοθούν τραγούδια από το θεατρικό της: "Γελωτοποιός από ..."Σόι",
το νέο ποιητικό της βιβλίο: "Γραμμένα με Αίμα"
και θα υπάρξει
Έκθεση Φωτογραφιών της
στην κάτω αίθουσα του Πολιτιστικού Κέντρου
της Ιεράς Αρχιεπισκοπής,
την 5η Ιουνίου, 2010
ώρα 7.30 μ.Μ.
Είστε όλες και όλοι καλεσμένοι!
Λεπτομέρειες, θ' ακολουθήσουν...
Θα σας περιμένω!
Υιώτα

ΥΓ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΓΙΩΤΑ! Πες πως είμαι εκεί!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Αγαπημένη μου! Το ΞΕΡΩ οτι θα είσαι! Θυμάσαι την φω το. με τα ανοιξιάτικα ανθάκια! θα είν αι εκεί! όπως και το ποίημα της "Κυρ-Αφροδής", της ΜΑΝΝΑΣ!
Συγγνώμη που σε ...μαρτύρησα... και θα σε χάσουν οι Βολιώτες!
Αυτή είναι μέρος της αγαπης! Ακολουθεί...
Σε φιλ'ω, Υιώτα

Τα χνάρια είπε...

Γιωτάκι, μη μου λες, τέτοια και πριν λίγες ώρες γύρισα από Κείνη!
Α, ρε Γιώτα! Θα μας κάνεις διάσημες;
Φιλάκια, Γιώτα μου! Σ' ευχαριστώ για την αγάπη σου και την φιλία σου, από καρδιάς!
Είμαι ψόφια απ' την κούραση αλλά θα τα πούμε!
Καλή Επιτυχία στην Γιορτή σας, την πνευματική!Εκεί γύρω γύρω θα είμαι...