Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Καφέ Κλεμέντε - Πέρσα Κουμούτση


Ευχαριστώ από καρδιάς την εφημερίδα Θεσσαλία για την φιλοξενία!
Δεν συνηθίζω να κουράζω τον κόσμο με τα ενδιαφέροντά μου, εκτός εκτάκτων περιπτώσεων...
Ο δαίμων του χρόνου μου και όχι του τυπογραφείου, φταίνε για τα λάθη, καθώς και της νύχτας τα καμώματα που τα βλέπει η μέρα και γελάει!
Ωστόσο, με τις καλύτερες προθέσεις, με καθαρή αγάπη και με πολλές ευχές για την "Καλή Επιτυχία" της βιβλιοπαρουσίασης του "Καφέ Κλεμέντε", της Πέρσας Κουμούτση!

Υγ. Δυο αγαπημένες φίλες έρχονται στην πόλη μου!
Νιώθω σαν να έρχονται στο σπίτι μου και στην καρδιά μου!
Με το "Καλό", κορίτσια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: