Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε• αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα, θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου, θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας. Γιάννης Ρίτσος (το νόημα της απλότητας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΓΚΡΑΣ είπε...

Οι τόποι που γνωρίσαμε δε χάνονται.
Κρεμιούνται στις λέξεις και τις χειρονομίες μας,αναπαύονται στο βυθό των ματιών μας.
Τα "χνάρια" ήταν από μέταλο που έκαιγε.
Κι ακούμπησε την καρδιά μας.

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Καλό Μήνα!




Πρωτομαγιά, λουλούδια, εργατιά, νέος μήνας.
Δεν ξέρω γιατί, προτίμησα τη θάλασσα...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...γιατί το όνειρο μιλάει περισσότερο αληθινά με τη θάλασσα...
...γιατί εκεί ξαναγυρίζουμε...
Καλό Μήνα, Κατερίνα μου,
Φιλάκια, Γιώτα
(αστοριανή) ΝΥ

Ανώνυμος είπε...

Με τη συννεφιά που έχουμε σήμερα, μόνο άνοιξη δε θυμίζει...
Πρωτιμό λοιπόν κι εγώ τη βαρκούλα σου! Ν' ακούω τη βροχή να χτυπάει στην επιφάνεια της θάλασσας, να με πηγαίνει ο νούς ταξίδια μακρινά...ταξίδια άγρια...
Καλό μήνα!
Υ.Γ. Ωραίο το νέο ντεκόρ1

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιατί τα λουλούδια μαραίνονται, ξηραίνονται, δεν κρατούν πολύ, Γιώτα μου!
Γιατί το πέλαγο είναι βαθύ και με το μπλε ανοίγει το μάτι σου...
Γιατί αυτή η βαρκούλα φεύγει στ' ανοιχτά, τόσο εύκολα!
Καλό μήνα, Γιώτα μου, κι από δω, για όσο...
Φιλάκια σε όλους σας και καλά να περνάτε!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλό μήνα, Ευαγγελία μου!
Κατάλαβα! Της μελαγχολίας κι εσύ!
Η βροχή, παιδάκι μου! Αυτή φταίει!
Υπομονή και παρήγγειλα γι' αργότερα Ήλιο!
Για να κάνουμε στεφάνι, ντε!
Πώς αλλιώς; Με την ομπρέλλα; Με βρεγμένα τριαντάφυλλα;
Τα ντεκόρια είναι έτοιμα. Μακάρι να ήξερα να κάνω δικά μου! Κι εμένα μ' άρεσε, χθες...
Αύριο, θα δείξει!
Φιλιά, κορίτσι μου! Καλά να περάσεις!